"עדיין ניתן להקים ממשלת ימין"

נתניהו על בנט: 'ממשלת ריפוי? איזו התנשאות, איזו שנאה'

רה"מ נתניהו מסר הערב הצהרה לתקשורת מיד לאחר נאום בנט, ותקף אותו ואת הממשלה העומדת לקום - בחריפות, אך עדיין לא אמר נואש וקרא לחברי הכנסת להצטרף לממשלת ימין • צפו (אקטואלי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו, הערב (צילום: הפייסבוק של נתניהו)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מוסר בשעה האחרונה (ראשון) הצהרה מיוחדת לתקשורת, בה הוא הגיב על הטענות החריפות שנפתלי בנט העלה נגדו. 'כיכר השבת' מעביר את דבריו בשידור חי.

"אני עומד כאן הערב כשליח ציבור נאמן, שנבחר ע"י כמעט שני מיליון בני אדם, הם עשו זאת בגלל נאמנותי לארץ ישראל, עם ישראל וביטחון ישראל, הם יודעים שהמצפן שלי לא השתבש, בנט שוב מוליך שולל את הציבור, בנט מוליך להונאת המאה".

"נפתלי, לערכים שלך אין אפילו משקל נוצה, אין אדם אחד שהיה מצביע לך אם היה יודע מה תעשה, מייד אחרי הבחירות הוא החל לדהור דהירת אמוק לראשות ממשלה, הוא עשה שלושה פליק פלאקים ועכשיו דוהר לממשלת שמאל, האם בזמן הלחימה לא הייתה סכנת בחירות?".

נתניהו המשיך בדבריו החריפים: "מה השתנה? כלום לא השתנה, מה שאמר בנט אלו היו דברי סרק שנועדו לרמות את בוחרי הימין ולקחת את הקולות שלהם שמאלה, דרך אחת זו ההצעה שהצענו היום - סער ראשון, אני שני ובנט שלישי. הסכמנו לכך לנרות שאנחנו חושבים שזה דבר לא מקובל ולא שגרתי, אבל האפשרות של ממשלת שמאל עוד יותר גרועה, במקום זאת בנט וסער ממשיכים לגרור לממשלת שמאל".

"לבנט לא אכפת מהמדינה, הוא לא רוצה בחירות כי הוא פשוט ימחק, אכפת לו רק מעצמו, הוא רוצה רה״מ לשנתיים ולא מספיקה לו שנה, קורא למי שיש לו דרך: לכו בדרך הטובה, תמנעו ממשלת שמאל".

נתניהו הוסיף ואמר: "בעוד כמה ימים בקבינט יישבו לפיד מיכאלי וזנדברג - מה זה יעשה להרתעה הישראלית? הם יעמדו נגד איראן? הם רוצים הסכם. בחמאס? הם תלויים בקולות של טיבי ועודה".

"מי יסלול כבישים ביו"ש? שרת התחבורה מיכאלי? הם קוראים לממשלת השמאל הזו ממשלת אחדות. ממשלה עם 40 מנדטים שמאל ועלה תאנה בימין, איך ממשלת אחדות? הם קוראים לה ממשלת ריפוי. ריפוי של מי? האם שני מיליון שרצו ממשלת ימין הם מחלה שצריך לרפא? איזו שנאה, איזו התנשאות".

"הם קוראים לזה דמוקרטיה - כל כך דמוקרטיה שהם רוצים להעביר חוקים נגדי. דמוקרטיה של חוקי סוריה וצפון קוריאה - זו ממשלת אופורטוניסטים, כניעה, ריפיון קורא לח״כים - אל תרמו את עצמכם. אם אתה מצביע בעד ממשלת שמאל, אתה לא איש ימין. זו באמת הפשוטה - ובעה נקים יחד ממשלת ימין לטובת כל עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר