שלושה נפצעו

שריפה במפעל למחזור דלקים בדרום הר חברון; תיעוד

לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית יהודה בסיוע חוצה מחוזות פעלו במהלך הלילה (שני) בשריפה במפעל "אקו ליין" למחזור שמנים באזור התעשיה "מיתרים" בדרום הר חברון (אקטואליה)

(צילום: תיעוד מבצעי כב"ה)

לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית יהודה בסיוע חוצה מחוזות פעלו במהלך הלילה (שני) בשריפה במפעל "אקו ליין" למחזור שמנים באזור התעשיה "מיתרים" בדרום הר חברון.

בשעה 00:30 לערך התקבל דיווח על שריפה במפעל מחזור השמנים. למקום הוזנקו צוותים רבים מתחנה אזורית יהודה, מחוז יו"ש וכן סיוע חוצה מחוזות מדרום, ירושלים, מרכז ודן.

במקום נפתח חפ"ק יחד עם כוחות חבירים: משטרת ישראל, מועצה אזורית דרום הר חברון, הגנת הסביבה, וצה"ל.

סגן טפסר תמיר ארז מפקד תחנה אזורית יהודה סיפר כי "מדובר בשריפה של מפעל מחזור שמנים, כ-1000 קוב חומרי דלק נמצאים במקום. עם קבלת הדיווח על השריפה הוזנקו כוחות רבים על מנת למנוע את התפשטות השריפה לתחם אותה, ולשמור על רצף תפקודי.

"במקום בערו מיכלים של סוגי שמנים ודלקים שונים. השריפה חולקה לכמה גזרות על מנת לשלוט בכיבויה בצורה מיטבית. לאחר פעולות מאומצות של הצוותים בשטח הושגה שליטה על השריפה".

טפסר שיקו בר דב מפקד המחוז אמר בהערכת המצב שקיים בשטח כי בזכות התגובה המהירה והבנת האירוע נמנע אסון כבד יותר. כמו כן הורה מפקד המחוז לבצע ניטור חלקיקים באוויר על מנת לשלול המצאות של חומרים מסוכנים ולאפשר לתושבים לקום לבוקר שגרתי.

יצוין כי טרם הגעת הכוחות נפגעו שלושה מעובדי המפעל כתוצאה משאיפת עשן ופונו לקבלת טיפול רפואי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר