קשיים בהקמת הממשלה

שקד: לא אמרתי נואש להקמת ממשלת ימין

איילת שקד, מי שנחשבת לאגוז הקשה בקואליציה המסתמנת אמרה בשיחות סגורות כי עוד קיים סיכוי לממשלת ימין; מציבה את חברותה בוועדה לבחירת שופטים כתנאי כניסה (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שקד (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

חברת הכנסת איילת שקד ששמה עלה לא פעם כמי שניסתה למשוך את בנט לממשלת ימין, אמרה בשיחות סגורות כי עדיין לא התייאשה מהאפשרות שתוקם בכל זאת ממשלת ימין.

התבטאותה של שקד שפורסמה בוואלה, היא התבטאות ראשונה שבאה מצדה של שקד, לאחר הצהרתו של יו"ר 'ימינה' אמש כי החליט ללכת עם גוש השינוי ולשמש כראש ממשלה ברוטציה. יחד עם זאת, שקד לא צפויה לעשות מהלך ללא תיאום עם נפתלי בנט.

עוד פורסם היום כי במהלך המשא ומתן הקואליציוני שמתנהל בימים אלה, הציבה חברת הכנסת שקד אולטימטום למקום בוועדה לבחירת שופטים, או שתישאר ממחוץ לקואליציה. גורמים במשא ומתן הקואליציוני טוענים כי נשמר מקום אחד לאנשי הימין, ששמור ליו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער.

כזכור, על פי מקורבים לנתניהו, הוצע לשקד תיק החוץ וכן שריון במקום השני בליכוד, אם תחליט שלא ללכת ולהקים עם נפתלי בנט "ממשלת שינוי".

מוקדם יותר היום, פורסם כי בעקבות האיומים על יו"ר ימינה בנט, וכן על חברת הכנסת שקד, החליט קצין הכנסת לתגבר את האבטחה על השניים. דירוג רמת האיומים הגיעה לרמה אחת מתחת לגבוהה ביותר- 5 מתוך 6.

לצד ההתמודדות עם האיומים, נערכת המשטרה במחוז המרכז בו גר בנט ובמחוז תל אביב בה מתגוררת שקד, לקראת התגברות המחאות מול בתיהם של השניים, זאת לאחר הצהרתו אתמול של יו"ר ימינה לפיה ירכיב את הממשלה הבאה יחד עם 'תקווה חדשה', 'יש עתיד' ומפלגות השמאל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר