מסכלים חלופה

ח"כים בליכוד: לא נאפשר את שיריון שקד

ל'כיכר השבת' נודע כי ההצעה לח"כ איילת שקד לשריון בליכוד לפירוק ממשלת השינוי לא עוברת בשקט בשטח הליכודי, כאשר ח"כים במפלגה אומרים שלא יאפשרו אותה (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
חברת הכנסת שקד (צילום: הדס פורוש פלאש 90)

בניסיון אחרון למנוע את הקמת ממשלת נפתלי בנט ויאיר לפיד, ולאחר שיו"ר ימינה כבר הודיע על חציית הקווים לגוש מתנגדי בנימין נתניהו, בגוש הימין תולים תקוות אחרונות בשרת הפנים המיועדת, ח"כ איילת שקד.

באחד מהניסיונות האחרונים של בנימין נתניהו להשאירה בגוש שלו, הבוקר (שני) הועברה לשקד הצעה לקבל שיריון במקום השני בליכוד, עם הבטחה לתיק החוץ.

בשונה מההבטחה לשיריון שבעת חברי ימינה, שירדה מסדר היום, ולוותה בהתנגדות רבים בליכוד, בסביבת ראש הממשלה ציפו שההצעה לשיריון שקד לא תעבור בהתנגדות עזה.

למרות ציפייה זו, ל'כיכר השבת' נודע כי ח"כים במפלגה, גם כאלו שאינם נחשבים בכירים, מתנגדים גם להצעה זו - וינסו לסכלה גם במחיר של איבוד השלטון. אחד מהם אמר: "מעדיף לשבת באופוזיציה ולא לתת לה להתקדם אצלנו".

יש לציין כי בכירים בימינה הבהירו כי מאז שהבינה שקד שאבדו הסיכויים לממשלת ימין, היא "מתואמת על מלא עם נפתלי בנט", וכי לא קיימת אפשרות שתנטוש את ימינה. חרף זאת, הערב דווח כי שקד הציבה אולטימטום חדש למגעים להקמת ממשלת שינוי: חברות בוועדה למינוי שופטים, במקום יו"ר העבודה, מרב מיכאלי. יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', כינה את התנאי "עז", ואמר שאין בו ממש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר