מתקפה חריפה

"הדתיים בגדו בחרדים, הם האויבים האמיתיים"

ימים ספורים לפני הקמת ממשלת השינוי, במפלגות החרדיות מסמנים את יריבי המגזר החרדי: הציבור הדתי לאומי • "הם מתואמים עם בנט, מה אכפת להם מעולם התורה?" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: גרשון אלינסון / פלאש 90)

ביומיים הקרובים צפוי יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, להודיע לנשיא המדינה, ראובן ריבלין, כי הצליח להרכיב ממשלה ואז בתוך כשבוע תושבע ממשלת השינוי בראשות יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט.

בסיעות החרדיות נערכים לקראת המעבר אל ספסלי האופוזיציה ומסמנים את היריבים האמיתיים: הציבור הדתי לאומי שלא יוצא להפגנות ענק נגד נפתלי בנט ואיילת שקד, בניסיון למנוע את הקמת הממשלה.

הערב (שני) יוצאים בכירים בסיעות החרדיות במתקפה חריפה וחריגה נגד הציבור הדתי לאומי: "הם מתואמים היטב עם בנט ושקד, הכל שם מתואם. גם מועצת יש"ע תומכת במהלך של נפתלי בנט, הרי הם יכולים להוציא אלפים להפגנות אם רק היו רוצים לנסות ולמנוע את המהלך. הפוך, הם מתואמים. בכירי יש"ע נפגשים עם איילת שקד וטל גן צבי, מתאמים את הדרישות בהסכמים הקואליציוניים".

הבכירים במפלגות החרדיות מחריפים את הטון: "זו בגידה, הם בגדו בנו. הציבור הדתי לאומי הוא האויב האמיתי שלנו. בנט מציג להם תמונה שהם ישלטו בהכל, 'למה צריך את נתניהו? נשלוט אנחנו'. מה אכפת להם מעולם התורה? העיקר שיהיה כסף לאולפנות".

לדבריהם: "גם הרבנים בציונות הדתית זורמים עם בנט, חוץ מהרב דרוקמן וסמוטריץ שצועקים - כולם שותקים. הם מחכים שמתן כהנא ייכנס למשרד הדתות. שמעת את ראשי המועצות הדתיות? מחאה? כלום. גם הם מחכים למתן כהנא".

הבכירים החרדים טוענים כי: "נפתלי בנט היה סגור עוד מהסיבוב השני עם יאיר לפיד ואיווט ליברמן, הכל שם היה מתואם. גדעון סער הצטרף אליהם רק בסיבוב האחרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר