סערה בכינוס

כך ליברמן הובך; "אלו שירותים ניתנו למרטין שלאף, תמורת מיליונים?"

האיש שאמור להניח את ידיו על הצמתים הרגישים של חלוקת הכספים במדינת ישראל, ב"ממשלת השינוי" שתקום, הובך כאשר נשאל בהפתעה על פרשיות השחיתות שצפו בעברו. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות 'המקום הכי חם')

אביגדור ליברמן, מי שצפוי לשלוט על חלוקת הכספים במדינה, עם כינונה של "ממשלת השינוי", הובך היום (שלישי) מול מאות בני אדם, כאשר עומת עם חלק מהטענות לשחיתות שהופרכו כלפיו במשך השנים.

העיתונאית שרון שפורר, תחקירנית האתר 'המקום הכי חם', הפתיעה את יו"ר 'ישראל ביתנו' כאשר נעמדה לפתע בכנס באילת, ושאלה אותו: "איזה שירותים הבת שלך, מיכל, נתנה למרטין שלאף, תמורת מיליוני שקלים?".

"איך אתה יכול להפוך לשר האוצר", המשיכה שפורר והקשתה, בעוד נציגיהם של מארגני הכינוס מנסים להשתיק את דבריה פעם אחר פעם. "זו רק שאלה קטנה, הוא הרי לא מפחד מכלום, נכון?"...

"מה ההבדל בינך לבין בנימין נתניהו מבחינת שחיתות? הבת שלך קיבלה מיליונים ממרטין שלאף, או לא?", התעקשה העיתונאית המוערכת, כאשר אותות המבוכה ניכרים היטב על פניו של ליברמן.

"ליברמן יודע לענות לשאלות קשות או לא? איזו חלופה הוא יודע לתת לנתניהו כשר אוצר, אחרי פרשת 'ישראל ביתנו' - פרשת השחיתות הגדולה ביותר בתולדות המדינה", סיימה שפורר, תוך כדי שאנשי ליברמן ממהרים להוציאו מהאולם, בכנס של לשכת עורכי הדין.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר