על בסיס התחקיר

פטירת הילד בשדרות: פקע"ר; לעבות את חלון הממ"ד

חלונות הממ"דים בישובי העוטף בטווח 7-0 ק"מ, יוחלפו לחלונות בעובי 32 מ"מ, כך המליץ היום מפקד פיקוד העורף, לאחר הבדיקה שנערכה בעקבות פטירת הילד בשדרות (ארץ)

הילד עידו אביגל ז"ל (צילום: ללא קרדיט)

עידו אביגל ז"ל, הילד בן ה-5, נהרג בביתו בשדרות בעקבות רקטה ששגורה מעזה, בעקבות כך ערכו בפיקוד העורף תחקיר מעמיק וההמלצה היא - לעבות את חלון הממ"ד.

על פי ההמלצה, חלונות הממ"דים בבנייה הפרטית, בישובי העוטף בטווח 7-0 ק"מ, יוחלפו לחלונות בעובי 32 מ"מ על פי מיפוי חלונות הממ"דים שנמצאים בחזיתות מאוימות. כך הודיע מפקד הפיקוד, אלוף אורי גורדין, שנפגש הערב (שלישי) עם ראשי הרשויות בעוטף עזה, ושיתף אותם בהמלצה זאת.

ההמלצה מתבססת על ממצאי התחקיר השני שנערך בפיקוד העורף בעקבות האירוע הטראגי בו רסיס שחדר את חלון הממ"ד בשדרות, ממנו נהרג כאמור הילד עידו אביגל ז"ל וכן על דו"ח מודיעיני מעודכן שמסתכל קדימה על יכולות אמצעי הלחימה של ארגוני הטרור המתפתחות.

מפיקוד העורף נמסר: "זוהי הפעם הראשונה בה מתקבלת החלטה זו באופן רטרואקטיבי, זאת כדי להבטיח את שלומם של אזרחי ישראל בהתאם לאיומים הנשקפים".

מפקד פקע"ר אמר: "אנחנו מחויבים יותר מכל להגנתם של אזרחי ישראל ופועלים כדי להבטיח שלרשותם יעמדו אמצעי המיגון הרלוונטיים ביותר בהתאם לאיומים המתהווים. על בסיס תפישה זאת גיבש הפיקוד את המלצתו לעבות את חלונות הממ"דים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר