יצחק נחשוני הודיע על פרישה מ'מרכז העניינים'

ציון דרך בתקשורת החרדית: איש התקשורת החרדי יצחק נחשוני, הודיע על פרישה מעיתון 'מרכז העניינים' ‏לאחר למעלה מעשור כעורך ראשי של העיתון (עיתונות, ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ציון דרך בתקשורת החרדית: איש התקשורת החרדי יצחק נחשוני, הודיע על פרישה מעיתון 'מרכז העניינים' ‏לאחר למעלה מעשור כעורך ראשי של העיתון.

"לאחר למעלה מעשור כעורך ראשי של עיתון 'מרכז העניינים'", אמר נחשוני, "אני מודה לאכסניה על העבודה המשותפת שהצעידה את העיתון לקידמת התקשורת החרדית ומאחל הצלחה למשמרת הנכנסת".

ל'כיכר השבת' נודע, כי נחשוני חש תחושת מיצוי בתפקידו בעיתון השבועי וזו הסיבה לפרישתו מהתפקיד.

נחשוני בן 67, מרבה להתראיין לכלי התקשורת כפרשן חרדי שמציג את העמדות של הציבור החרדי בגאווה גדולה והוא מוגדר בברנז'ה החרדית כ'זקן השבט'.

את דרכו התקשורתית החל נחשוני בצעירותו בעיתון הדתי לאומי 'בעצם', לאחר מכן היה עורך ברדיו 'קול ישראל', עם גיוסו לצה"ל שירת בתחנת 'גלי צה"ל', בהמשך היה דובר הרבנות הצבאית, בשנת 1983 הקים יחד עם ישראל קצובר את השבועון 'יום השישי' אשר שנחשב לפורץ דרך בתחומו והופיע עד לשנת 2001.

לאחר מכן שימש נחשוני כעורך התכניות ברדיו 'קול חי', בשנת 2010 מונה לעורך ראשי של עיתון 'מרכז העניינים' שממנו פרש היום כאמור לאחר עשור בתפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר