זה מדעי וחד משמעי

4 דברים שצריכים להיות לכם בבית כדי להגיע לאושר

הבית שלכם מסוגנן ונקי? נפלא. זה עדיין לא אומר שאתם חיים באופן אופטימלי ובעצם, מאושרים. ובכן, על פי המדע, אלו הדברים שכדאי להציג בבית, כדי לשפר את הסיכויים להשיג את מטרת העל של כולנו (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

זה שהבית שלכם מסוגנן ונקי, לא אומר שאתם חיים באופן אופטימלי ובעצם, מאושרים. עובדה מצערת, אנחנו יודעים, אבל כאן בשביל לעזור: על פי המדע, אלו הצבעים, הריחות והאביזרים שעליכם להציג בביתכם, כדי לשפר את סיכוייכם להשיג את מטרת העל של כולנו - אושר מוחלט:

1. קירות ירוקים או צהובים

מכל קשת הגוונים, מחקר מאוניברסיטת "Vrije" באמסטרדם מצא ששני הצבעים הללו מעוררים את תחושות האושר הגבוהות ביותר.

מחקר אמר, אנחנו עושים - וכל האמצעים כשרים.

2. פרחים טריים

למרות שאין דבר עצוב יותר (או כזה שמרגיש כמו בזבוז כסף לריק), מאשר להשליך לפח פרחים נבולים. אך כדאי שתשקלו בכובד ראש השקעה באיזה זר מלבב: מחקר שערכה חברת "ראטגרס" מצא כי נוכחותם של פרחים מעוררת רגשות שמחים ומגבירה את תחושות שביעות הרצון. אז קדימה, פנקו את עצמכם באותן אדמוניות שאתם כה מחבבים. פסיכולוג עולה יותר.

3. תמונות סנטימנטליות

אם השידה לצד מיטתכם משמשת כרגע כמדף לערימת חומרי הקריאה שלכם וכוס מים, עליכם להחליף את שניהם בכמה תמונות משפחתיות, בהקדם האפשרי. מחקר מאוניברסיטת "פורטסמאות'" מצא כי עיון בתצלומים ישנים מביא לתחושות חיוביות ולרוגע.

4. נרות בריח וניל

יש סיבה שבגינה אתם אוהבים להדליק נר אחרי יום לחוץ בעבודה - זה מרגיע במיוחד. וכנראה שלניחוח הנר שלכם יש השפעה רבה גם על האושר שלכם. אם אתם רוצים לשפר את מצב הרוח, מחקר של חברת "כימיקל סנסס" מצא כי פולי וניל מרוממים במיוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר