בסיוע החיזבאללה?

בגבול לבנון: סוכל ניסיון להברחת נשק וסמים

לאחר שזוהה ע"י התצפית בגבול לבנון, השוטרים עצרו את החשוד שהיה סמוך לגבול, איתרו בידו 15 אקדחים, 36 ק"ג חשיש ועשרות מחסניות בשווי 2 מיליון ש"ח • תיעוד (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
החשוד שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי משטרת ישראל בפעילות משותפת עם צה"ל בגבול לבנון, סיכלו ניסיון הברחת נשק וסמים מסוכנים ועצרו שני חשודים במעשה.

החשודים שנתפסו הם אב ובנו תושבי המועצה המקומית בצפון - ג'דידה מכר, בתפיסת המשטרה אותרו אקדחים וסמים מסוכנים מסוג חשיש בשווי של כ- 2,000,000 שקלים.

יחידת הגבולות של ימ"ר צפון מקיימת מארבים שגרתיים בגבולות לבנון ירדן במטרה למנוע הברחות של אמצעי לחימה וסמים מסוכנים. אתמול (רביעי) בשעות הבוקר תצפית של צה"ל בגבול לבנון, זיהתה דמות שמגיעה משטח ישראל לכיוון גדר הגבול

כוח של יחידת הגבולות, הוקפץ למקום ועצרו חשוד אחד בסמוך לגבול המערכת כשהוא נושא עמו תיקים ובתוכם 15 אקדחים, 36 ק"ג חשיש ועשרות מחסניות - בשווי מיליוני שקלים.

כוח של יחידת הגבולות פתח בסריקות באזור ועצרו חשוד נוסף נוהג ברכב רנו סמוך לישוב נטועה ובהמשך החקירה התברר כי הוא אביו של החשוד שנעצר בסמוך לגבול יחד האקדחים והסמים המסוכנים.

מהמשטרה נמסר: "פעילות היחידה המיוחדת הינה החוליה המבצעית הראשונה בשרשרת הפעילויות המבוצעות במסגרת המדיניות "ליבש את הביצה ולא רק לתפוס את היתושים" שמוביל מפקד המחוז הצפוני ניצב שמעון לביא ועזר מטפלת בכל תופעת הנשק הבלתי חוקי החל מנתיבי הברחות הנשק, דרך סוחרי הנשק ועד למבצעי הירי".

מטעם דובר צה"ל נמסר: "צה"ל בודק בין השאר האם ניסיון ההברחה נעשה בסיוע של ארגון הטרור חיזבאללה. כוחות צה"ל ומשטרת ישראל חוקרים את העומדים מאחורי הברחת האמל"ח ומובילים מאמץ נרחב אל מול תופעת הברחות הסמים והאמל"ח מגבול לבנון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר