מול בית שקד

"איילת, תחזרי הביתה; מה יש לך לחפש שם"

בהפגנה מחוץ לביתה של איילת שקד מ'ימינה', על כניסתה הצפויה לממשלת השמאל-מרכז שהרכיבו לפיד ובנט, נשמעה מחאת המשתתפים, בהם ח"כים ורבנים • תיעוד נרחב (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: רענן כהן. תמונות: יוסי זליגר)

מאות בני אדם, צעירי דתיים-לאומיים ואנשי ליכוד, השתתפו הערב (חמישי) במחאה מול ביתה של ח"כ איילת שקד, בשכונת רמת החייל בתל אביב, על הליכתה עם יו"ר מפלגתה, נפתלי בנט, לממשלת השמאל-מרכז.

בין הדוברים בלטו, ראש ישיבת רמת גן הרב יהושע שפירא, יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ', הורים שכולים ואנשי התיישבות מיהודה ושומרון ומאזור הנגב.

בדבריו, מול המפגינים, שמרבית הזמן רקדו ושרו, אמר סמוטריץ': "איילת, תקשיבי לרוח הזאת, לאמונה הזאת, לאהבה הזאת. מה יש לך לחפש במקום שאין בו את כל זה. בואי תצאי לאנשים פה, שמצד אחד מאוד מאמינים וחזקים אבל גם מאוד מאוכזבים ומרגישים נבגדים. בואי לכאן ותסתכלי להם בעיניים".

"איילת תקשיבי", צעק יריבה הפוליטי: "עם ישראל חי, אסור לך ללכת נגדו ואסור לך ללכת עם האויבים שלו. תחזרי הביתה. ניר (אורבך) תקשיב. עם ישראל חי. אתה יודע את זה. יש לך כוח, אומץ ואחריות. עידית (סילמן) תקשיבי. תפילי את זה. את יכולה. אנחנו סומכים עלייך ומאמינים בך".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית סיים בקריאה: "אל תאכזבו אותנו, אל תאכזבו את הקדוש ברוך הוא, אל תאכזבו את עם ישראל ואל תאכזבו את ארץ ישראל".

הרב יהושע שפירא ביכה את המצב הנוכחי, ואמר: "זהו ערב מצער. ימינה הפכה לשמאלה. הזהירו מעל כל במה שימינה מתכוונת שמאלה, אבל הם אמרו שזה שקר, ספין ועלילת דם".

"היו לנו את אולמרט וציפי לבני, והיום יש לנו בנט ואיילת שקד. אנחנו קוראים להם", המשיך הרב: "אנחנו יודעים שבתוככם אתם לא שם. תסירו את החרפה אליה הלכתם. תראו את עמיחי שיקלי. תראו איזה גיבור".

"זאת לא ממשלת שינוי או אחדות, אלא ממשלה משותפת עם תומכי הטרור. ניר, תגיד לחבריך בקול צלול וברור: הסירו ידיכם מההידרדרות הזאת אל התהום ותחזרו איתי הביתה", סיים ראש ישיבת רמת גן.

אלמוג כהן, מה'וועד להצלת הנגב', התייחס לוויתורים על אכיפת החוק בכפרי הבדואים, בהסכם עם רע"מ, ואמר: ""הגעתי לכאן כדי לזעוק את זעקתם של הדוממים האוחזים בחבל ארץ פצוע ונטוש, ששמו הנגב, שהוא 60% משטחה של מדינת ישראל. את, איילת, הפכת לכלי משחק בלוח השחמט, שבו הכיסאולוגיה מנצחת את האידאולוגיה".

*המהלך שאתם רוקחים במוחכם הקודר, הוא תוצר של חוסר אחריות מדינית, שמשפיע על עתיד הנגב בצורה פטאלית. מאורעות תשפ"א הוכיחו, שאנחנו לא שולטים בנגב, אז זה הזמן לעשות ויתורים?!".

"הסתכלי לי בעיניים איילת", קרא נציג הדרום: "קיימי את החלטתך, ואל תעזי לגעת לנו בביטחון האישי. אנחנו יוצאים מכאן עם ראש מורם ואמונה גדולה, והאמונה הזאת תנצח".

צפו בתיעוד

קריאה פומבית מרבני הציונות הדתית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר