"פסגות חדשות"

אחרי נחשוני: שניאור ובר מונה לעורך 'מרכז העניינים'

לאחר פרישת העורך הוותיק והמוערך מ'מרכז העניינים', מונה העיתונאי הצעיר והמבטיח שניאור ובר לעורך החדש; "בכוונתי להביא את העיתון לפסגות חדשות", אומר ובר ל'כיכר' (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
שניאור ובר (צילום: שמואל עמית)

חילופי משמרות: איש התקשורת שניאור ובר מונה לעורך הראשי של עיתון 'מרכז העניינים', זאת לאחר שאיש התקשורת יצחק נחשוני, הודיע בסוף השבוע האחרון על פרישה מעריכת העיתון ‏לאחר למעלה מעשור לאחר שחש תחושת מיצוי בתפקידו.

העורך הטרי חתום על שורת כתבות וראיונות שעוררו הד רחב. בין היתר, קיים בעבר ראיון נדיר וחריג עם גאב"ד 'העדה החרדית' הגאון הרב יצחק טוביה וייס שפורסם בשבועון 'כפר חב"ד' וכן קיים שיחה נדירה עם כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ מונסי זצ"ל, עבור מגזין 'משפחה'.

בעבר ערך ראיון לא שגרתי עם מנהיג קהילת 'המתמידים' הגאון הרב לייב מינצברג זצ"ל, שבו הביע התנצלות על דברים שפורסמו בשמו נגד חסידות חב"ד, הראיון חולל סערה גדולה והביא לקץ המחלוקת ארוכת השנים.

העורך החדש ובר, עם העורך היוצא, נחשוני

שניאור ובר מסר ל'כיכר השבת': "אני שמח וגאה להצטרף לעיתון 'מרכז העניינים', הנפוץ ביותר בציבור החרדי, שמזה שנים ארוכות מוביל סדר יום משמעותי בעיתונות החרדית. יחד עם הצוות הנפלא וחברי המערכת, בכוונתי להביא את העיתון בסייעתא דשמיא לפסגות חדשות, להרחיב את מעגל הקוראים והכותבים ולתת ביטוי מכובד לכל חלקי הציבור החרדי".

"ברצוני להודות מקרב לב למו"ל 'מרכז העניינים' דבראל שטראובר, למנכ"ל העיתון - ידידי חנוך רפופרט ולסגן העורך חיים פסל, על האמון והזכות להצעיד את העיתון למחוזות חדשים. תודה עמוקה לעורך המיתולוגי ר' יצחק נחשוני, אשר הביא את העיתון לקדמת הבמה הציבורית".

מנכ"ל 'מרכז העניינים', חנוך רפופורט מסר ל'כיכר השבת': "אני רוצה לאחל בהצלחה רבה לשניאור ובר בתפקידו החדש. שניאור הינו ברוך כישרונות, שהוכיח את מקצועיותו וכשרונו בתפקידיו הקודמים ושמו הולך לפניו ובטוחני כי יעשה חיל ויצליח בעבודתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר