תיעוד נרחב

הגר"ש אלתר לחסידיו: "אחרי הקמפיין, תמחקו את כל התארים המיותרים שהצמדתם לי"

מול חסידיו וקהל רב נוסף, שקיבלו על עצמם במעמד מיוחד להתגייס באופן אישי, במטרה לסייע למוסדות, מסר הגאון רבי שאול אלתר את מחאתו, על התארים "המיותרים" שהוצמדו לו כחלק מהקמפיין (אנ"ש)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הגר"ש, במעמד (צילומים: פיני מרגלית)

אמש (ראשון) התקיים מעמד הפתיחה לקמפיין המצ'ינג של קהילת חסידי הגר"ש אלתר, בבנייני האומה בירושלים, מעמד שמשך אליו מאות רבות של תומכים מחוץ לבני הקהילה, והוביל לתוצאה הרצויה: התגייסות נרחבת להצלת המוסדות.

האירוע הייחודי החל בשעה 19:45, כאשר יותר מאלף ומאתיים אברכים ממלאים את המקומות, בעוד בחורי הישיבות נותרו ללמוד בישיבה, לזכות ולהצלחת הקמפיין, זאת בהוראת ראש הישיבה.

בין הדברים שנשאו רבני הקהילה, גדולי תורה וראשי ישיבות, בלט נאומו של ראש ישיבת פני מנחם, הגאון רבי דניאל חיים אלתר, שחיזק את האברכים ועודד אותם.

לאחר מכן נשמעה סקירה מקצועית, מפי מנכ"ל המוסדות ישראל צישינסקי, שסקר את ההתפתחות המטאורית של הקהילה, מאז הוקמה לפני כשנתיים.

שיאו של הערב, היה כאשר ראש הישיבה הגר"ש אלתר נעמד להשמיע את המשא המרכזי, אותו פתח במחאה על כך שהקמפיין נקבע סביב דמותו. "לא עושים את זה בשבילי, כבר אמרנו בתחילת הדרך, אנחנו כולנו ביחד", אמר, "כדי שנוכל לחיות בדרך השם, לעבוד את הקב"ה, אנחנו וצאצאינו, בדרכי רבותינו ואבותינו הקדושים. כולנו יחד. לא עושים בשבילי; עושים בשביל כולנו".

"אני מתפלל שכשיעברו השבועיים של הקמפיין, תמחקו את כל התארים המיותרים שהצמדתם לשמי, ויחזור לתלמודו", הדגיש הגאון רבי שאול אלתר.

הגר"ש אלתר בישיבת 'וולפסון' הליטאית. ארכיון (צילום: דבר אמת)

בסיום המעמד, שהופק ע"י 'מאיר מרגלית-דיימונד', קיבלו על עצמם האברכים יעדים לגיוס כספים, בעוד מארגני הקמפיין הביעו סיפוק מכך שמלבדם, רבים מבני היהדות החרדית הגיעו וביקשו להביע הכרת הטוב על שיעורי התורה והשיחות שראש הישיבה מוסר לאורך כל ימות השנה, בכל שדרות היהדות החרדית, ומשפיע חיזוק רוחני רב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר