חיי העבודה והמעשה

סמנכ"ל משרד הביטחון ביקר בישיבה החרדית

ישיבת ההסדר החרדית בגן יבנה, 'דרך חיים', אירחה בשבוע שעבר להרצאה את ראש האגף הבטחוני-חברתי וסמנכ"ל משרד הביטחון, תא"ל במיל' משה צין (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

ישיבת ההסדר החרדית בגן יבנה, 'דרך חיים' אירחה בשבוע שעבר את ראש האגף הבטחוני-חברתי וסמנכ"ל משרד הביטחון , תא"ל במיל' משה צין.

לאחר סיור בישיבה התכנסו הבחורים לאולם בית המדרש להרצאה בה הדגיש הדובר את דבר פועלם של אנשי המשרד להצלחת הישיבה, כמו כן הביע בפני התלמידים את הערכתם הרבה של אנשי המשרד כלפיהם וכלפי הדרך שבחרו לצעוד בה.

בהרצאה נכחו מנכ"ל הישיבה רמי ליבר ורבני הישיבה.

האגף הבטחוני-חברתי הוביל ויזם יחד עם צה"ל את הקמת הישיבה ואת מסלול ההסדר הייחודי שלה לפני כ-9 שנים, ומאז מלווה את הישיבה ומסייע בכל הכלים העומדים לרשותו למען הצלחתם של הישיבה והבחורים.

במסגרת הביקור נשא דברים אף ראש הישיבה, הרב כרמי גרוס, והודה לאנשי משרד הבטחון על עזרתם ותמיכתם הרבה. ראש הישיבה הדגיש את מחויבותה ההדדית של הישיבה להצלחתם של הבחורים במקצועם, ולהבאתה לידי מיצוי בשירותם הצבאי.

ישיבת ההסדר החרדית 'דרך חיים' בגן יבנה היא ייחודית מסוגה. בישיבה, הפונה אל בני המגזר החרדי, מתנהלים סדרי לימוד בשעות הבוקר והצהריים, ובחלקו השני של היום משלימים התלמידים תואר במדעי המחשב במכללת אשקלון השוכנת בקמפוס הישיבה. אחר שלוש שנים מתגייסים התלמידים לשירות בצה"ל ביחידות התכנות והסייבר המובחרות.

הישיבה דוגלת בהכנת הבחור להיות חרדי, בן תורה אמתי, גם בבית המדרש וגם בחיי העבודה והמעשה.

רוצים עוד פרטים? כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר