צפו בדיון הסוער

סופית: השבעת הממשלה - בראשון ב-16:00

הוועדה המסדרת אישרה את הצעת יו"ר הכנסת למועד ישיבת הממשלה בראשון אחה"צ בתום דיון סוער • ח"כים בימין כינו את הקואליציה המסתמנת "ביריונים", יו"ר הוועדה השיבה: "ראוי שביקורת תהיה בשפה נאותה" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

הוועדה המסדרת, בראשות ח"כ קארין אלהרר מ'יש עתיד', אישרה את הצעת יו"ר הכנסת, יריב לוין, לקביעת מועד השבעת ממשלת בנט-לפיד ביום ראשון ב-16:00.

ההצעה אושרה בתום דיון סוער, בו ח"כים בימין, ובעיקר ממפלגת הליכוד, תקפו את הקואליציה המסתמנת. ח"כ גלית דיסטל אטבריאן תקפה: "אנחנו (בליכוד) משחקים לבד במגרש, לכם יש שחקנים כמו התקשורת, הפרקליטות והצמד גדעון סער ונפתלי בנט שהם כמו טפילים על אורגניזם, מעלו באמון הציבור ולקחו קולות מהימין לשמאל". אל ח"כ דיסטל הצטרף ח"כ שלמה קרעי בקריאות רמות, והשניים כמעט הוצאו מהוועדה.

יו"ר הוועדה, קארין אלהרר, ביקרה: "בריונים, טפילים, אלו רק חלק מהכינויים שהושמעו כעת כלפי ממשלת השינוי בוועדה המסדרת. אפשר להעביר ביקורת, אבל ראוי שהיא תהיה בשפה נאותה".

על פי ההצעה שאושרה, הדיון יפתח בהצגת זהות ראש הממשלה וזהות ראש הממשלה החליפי, קווי היסוד של ממשלת החילופים, הרכבה, חלוקת התפקידים בין השרים, מועד החילופים, וזהות השרים בעלי הזיקה לראש הממשלה וזהות השרים בעלי הזיקה לראש הממשלה החליפי - על ידי ראש הממשלה המיועד וראש הממשלה החליפי.

הוועדה אישרה את הצעת יו"ר הוועדה וקבעה מסגרת זמן לדיבור לרה"מ החליפי, ולראש האופוזיציה, של 15 דקות לכל אחד מהם. ההצעה אושרה בתמיכת 17 חברי כנסת ללא מתנגדים.

בתום הדיון יתקיימו ההצבעות על בחירת יושב ראש הכנסת, כינון הממשלה ולאחר מכן תתקיימנה הצהרות האמונים של ראש הממשלה, ראש הממשלה החליפי והשרים.

(נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
(נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
(נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
(נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
(נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
(נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר