איווט על הכוונת

"לוקחים את ליברמן, בריון השכונה, ונותנים לו את הכספים"

שר האוצר המיועד בממשלת השמאל-מרכז, יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן, היווה היום יעד עיקרי למתקפותיהם של נציגי הציבור החרדי - החושש ממעשיו ותכניותיו. צפו בדיון הסוער (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן, שר האוצר המיועד בממשלת השמאל-מרכז, היווה היום (רביעי) יעד עיקרי למתקפותיהם של הח"כים החרדים.

בדיון שנערך בוועדה המסדרת של הכנסת, בסיומו נקבע מועד סופי להשבעת הממשלה, אמר ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס): "לוקחים את בריון השכונה, איווט ליברמן, ונותנים לו את הכספים".

כאשר יו"ר הוועדה, ח"כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד), ביקש ממנו "לדבר בכבוד", התערב ח"כ שלמה קרעי מהליכוד ותהה בציניות: "לזרוק אותו למזבלה זה כן מכבד...?".

איווט ליברמן (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

"נהיה אופוזיציה, שתילחם ביד אחת", המשיך מלכיאלי והבטיח. באשר לרה"מ המיועד, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, הוסיף: "מהיום ילמדו את ילדי ישראל, שככל שתהיה נוכל ושקרן יותר, תהיה מהר יותר ראש ממשלה. הוא רימה את כולם, אתם שיקרתם את כולם ואתם משנים את כללי המשחק".

גם ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) תקף את ליברמן, לאחר זעזוע שהביעו כמה חברי כנסת מהכינוי 'טפילים' שהדביקה ח"כ דיסטל אטבריאן לאנשי 'ימינה'. "מה כינו אותי שנה שלמה? מה מתרגשים פתאום? איפה הייתה המחאה כשרצו לזרוק אותי על מריצה לאשפה?".

"זו צביעות! כאילו לא שכחנו מה השולחן הזה ספג", הוסיף בזעם חבר הכנסת מרגי.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר