סערת מצעד הדגלים

פנייה ליועמ"ש: מנע מבן גביר לצעוד בשער שכם

ארגון 'קומי ישראל' דרש להסיר את חסינות הח"כ, לאחר שהודיע כי יצעד מחר את תוואי המסלול הרגיל של מצעד הדגלים • בן גביר: "חופש הביטוי שמור לתומכי טרור" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בן גביר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

תנועת 'קומי ישראל' פנתה היום (רביעי), ליועץ המשפטי לממשלה וליועצת המשפטית של הכנסת, בבקשה למנוע מ"שיקולים ביטחוניים" מח"כ בן גביר ומח"כים נוספים להפר את החלטת הקבינט בחמישי. פנייה זו מתבצעת לאחר שהח"כים, ובראשם בן גביר, החליטו לצעוד ביום חמישי בשער שכם וברובע המוסלמי, כחלק מזעמם על ממשלת נתניהו-גנץ, שנכנעת לחמאס לתפיסתם.

במכתבם ציינו חברי תנועת 'קומי ישראל', תנועה פעילה מאוד במאמץ להדיח את נתניהו ובמחאות בלפור, כך: "חופש התנועה של חברי הכנסת, על אף שהוא נהנה מהגנה בהתאם לחוק חסינות חברי הכנסת - אינו מוחלט. בהתאם להוראות החוק, יש להגביל את חופש התנועה של חברי הכנסת משיקולים של ביטחון המדינה".

ב'קומי ישראל' דרשו לשים את הדגש על בן גביר: "על משטרת ישראל להיערך למניעת קיום מצעד דגלים 'פיראטי' של ח"כ בן גביר, מצעד שיעמוד בניגוד להחלטת הממשלה, תוך שימוש בחסינות חברי הכנסת. עליכם להורות כי ינקטו האמצעים הנדרשים לשם כך, למניעת הפגיעה בביטחון המדינה ולטובת הציבור".

ח"כ איתמר בן גביר, שקרא את המכתב, לא התרגש: "מדהים שהתנועה שארגנה את ההסתה בבלפור נגד ראש הממשלה נתניהו ואנשיה צעקו בגרון ניחר נגד חופש הביטוי, מבקשים לפגוע בחופש התנועה של חבר כנסת במדינת ישראל, רק כי הוא איש ימין. אתמול ביקשו שאתאם עליה להר הבית והיום כבר מבקשים למנוע ממני לצעוד. לפי השמאל הקיצוני, חופש ביטוי שמור רק לתומכי טרור ולמפגיני בלפור - צבועים נמאסתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר