"אנחנו שמאל?"

סילמן: "בליכוד הציעו לי את תיק הבריאות"

ח"כ עידית סילמן, יו"ר הקואליציה בממשלה החדשה, התייחסה לניסיונות לגרום לה להצביע נגד הממשלה וחשפה כי גורמים מ'הליכוד' הציעו לה לכהן כשרת בריאות לצד שיריון (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ עידית סילמן (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"אני לא בוגדת, אני לוקחת אחריות. אנחנו היחידים שלא בגדנו בעם ישראל. צריך להחזיר את המדינה למסלול", כך התבטאה ח"כ עידית סילמן מ'ימינה' בתגובה לביקורת הקשה כנגד הצעד הדרמטי להקמת ממשלה עם יאיר לפיד ומפלגות השמאל.

בריאיון ל'ישראל היום' טענה סילמן: "יש לי הצעות בטוחות. הציעו לי להיות שרת הבריאות ולקבל שיריון בליכוד לעשר שנים. אם הייתי רוצה להיות בליכוד, הייתי עפה מכאן מזמן. הכי קל היה לי לצאת מלכה, להיות שיקלי וללכת לליכוד, אבל אני כאן לטווח הארוך וכדי להביא את הערכים שלי לידי ביטוי".

על הלחצים והאיומים מצד פעילי ימין, אמרה: "היו אחריי מעקבים, כלי רכב שנסעו אחריי ביום ובלילה. אתה רואה אנשים מאורגנים, שלא היית רוצה לפגוש בסמטה בלילה. היה אדם שלחש לי שהוא מאחל שישחטו אותי".

לדבריה: "בני האמצעי, איתן בן ה־11, לא הלך במשך תקופה לבית הספר. אחד ההורים פנה אליו מחוץ לבית הספר ואמר לו, 'אימא שלך שטן, שתישרף בגיהינום'. מורה לשעבר של אחד הילדים הגיב נגדי בפייסבוק במילים קשות. היו מפגינים מול בית הספר של בני הגדול, עילאי, וגם הבת הקטנה שלנו, רק בת 6, חזרה לישון איתנו בלילה".

באשר להתנהלות הממשלה אמרה: "אני שומעת הפחדות מכאן ועד חאן אל־אחמר, אבל בסוף ניבחן במעשים שלנו. מי שידע להכניס את השמאל ולזרוק אותנו היה נתניהו. הוא היחיד שדאג לשמאל. הוא דאג לציפי לבני, לאהוד ברק ולאבי ניסנקורן. שהוא לא יספר לנו מי זה שמאל - הוא זרק אותנו בכל פעם ולקח את השמאל. הוא יושב היום בקואליציה עם העבודה וכחול לבן, והיה לוקח בשמחה גם את לפיד אם היה מתאפשר לו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר