"למנוע בזיון התורה"

לראשונה: עשרות אלפי עלונים יחולקו ברחוב מיד ליד

בקהילת הגר"ש אלתר הנפיקו עלון תורני מיוחד, ומצאו שיטה איך לחלק אותו בלי להיתקל בבעיות - "רק מהיד שלנו, ליד של מי שאנחנו פוגשים" • 'כיכר השבת' עם שער העלון (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
שער העלון (צילום מסך)

שבוע לקמפיין 'ליבנו בתורתו': ראשי קהילת הגר"ש אלתר הנפיקו עלון תורני מיוחד, אשר יחולק השבוע לעשרות אלפי יהודים ברחבי הארץ. העלון הייחודי יהיה שונה מהחומרים התורניים הקבועים היוצאים לאור מדי שבוע, והוא יעסוק בדברי תורה הנוגעים לייסודה של הקהילה, ופלפולי תורה מאת ראש הישיבה הגאון רבי שאול אלתר, ודברי חיזוק מאת אחיו הגאון רבי דניאל אלתר.

העלון יוצא לאור במיוחד לקראת קמפיין ההתרמה של מוסדות הקהילה שמתקיים בימים אלו ויגיע לשיאו בשבוע הבא בימי רביעי וחמישי. גם שמו של העלון רומז לכך והוא נקרא 'תורה בליבנו', כאשר שם הקמפיין הוא 'ליבנו בתורתו'.

כדי למנוע בזיון התורה שעלול לקרות במהלך חלוקה מקובלת בתיבות הדואר ובבתי הכנסת, החליטו עסקני הקהילה לצאת במבצע מיוחד: חלוקת העלונים מיד ליד. מדובר במצבע מורכב, משום שהמטרה היא להגיע לכל אדם חרדי או דתי בארץ ישראל, ובעולם היהודי כולו.

לשם כך הוקם חפ"ק מיוחד העוסק אך ורק בחלוקה, והוא מנוהל בצורה צבאית לכל דבר. לכל עשרה מחלקים יש נציג, כאשר כל עשרה נציגים מיוצגים על ידי צוות שמעליהם, וכך עד למעלה בשרשרת. כל אחד מהמחלקים ידווח בו זמנית על מספר העלונים שחילק בידיו, לאנשים שהוא פגוש ברחוב, בבית הכנסת, בבניינים, ובכל מקום אחר.

כדי להצליח להגיע לכל הארץ, נרתמו מאות מתנדבים מקהילות נוספות שהביעו נכונות ורצון לסייע להצלחת הקמפיין לכבוד ראש הישיבה.

ל'כיכר השבת' נודע כי במהלך הדיונים בחפ"ק החלוקה נאמר במפורש לכל המחלקים שבשום אופן לא ישאירו חבילות עלונים בבתי כנסת או בריכוזים אחרים. "אנחנו מחלקים רק מהיד שלנו, ליד של מי שאנחנו פוגשים. לא מותירים עלונים ברחוב, זה עלול ליצור כאב ראש, ולהגיע עד לביזוי דברי תורה חלילה".

'כיכר השבת' חושף את שער העלון שיחולק החל מהבוקר בשיטה הייחודית:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר