בציון הרבי • צפו

אחרי שהפיל את פרס: הגיע להתפלל נגד בנט

איש חב"ד, הרב אליעזר מזרחי, מי שחתום על הפלת ממשלת פרס, הגיע היום לקברו של הרבי מליובאוויטש זי"ע ואמר: "באנו להתפלל שהקב"ה יעזור להפיל את הממשלה הרעה" (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

איש חב"ד וחבר הכנסת לשעבר מטעם 'אגודת ישראל' הרב אליעזר מזרחי, הגיע היום (חמישי) אל ציונו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל, והתפלל שהממשלה העומדת לקום - תיפול.

הרב מזרחי, הגיע כאמור לציון הרבי - לרגל ג' תמוז, יחד עם בנו בצלאל מזרחי מ"מ רה"ע קרית מלאכי, בסיום התפילה, אמר מזרחי: "באנו להתפלל שהקדוש ברוך הוא יעזור להפיל את הממשלה הקשה והרעה הזו שקמה לעם ישראל".

בשנות התשעים, ניסה שמעון פרס, יחד עם מפלגת ש"ס, להפיל את ממשלת הימין בראשות יצחק שמיר, מי שהיה אמור להצטרף לתרגיל שכונה 'התרגיל המסריח' ולבסוף נמנעו ולא תמכו - היו שני חברי כנסת מ'אגודת ישראל', שאחד מהם, הוא חבר הכנסת לשעבר הרב אליעזר מזרחי.

בריאיון שהעניק לא מזמן ל'כיכר השבת', אמר מזרחי, "אני לא מקנא באלה שנמצאים בסיטואציה המאוד קשה הזאת, אבל אם אתה שואל אותי על המצב היום לדעתי עוד לא היה מצב שיכול להיות כל כך טוב לימין עם הדתיים והחרדים כמו עכשיו".

"יצחק רבין קרא לזה תרגיל מסריח, מה אתה היית רוצה שנקרא לו? שלושה שבועות לפני ההצבעה ביקרו בביתי קבוצות להשפיע בעד ונגד, הגיעו כשלושת אלפים איש כל יום משש וחצי בבוקר עד שתיים בלילה. הייתה לי החלטה ברורה, הבעיה הייתה באגודת ישראל שלא טרחו אפילו לשאול אותי ולשתף אותי בדיונים בנושא הזה, הייתי כנספח, ולכן לא הרגשתי מחויבות לבוא ולהגיד להם מה אני הולך לעשות".

צפו בווידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר