עם הקמת הממשלה

בנט ולפיד סיכמו: גיור בניגוד לעמדת הרבנים

ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, סיכם עם יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, ושאר החברים בקואליציה לקדם חקיקה שתתיר לרבני ערים לגייר, בניגוד לעמדת הרבנים הראשיים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנט ולפיד (צילום: פלאש 90)

יו"ר 'ימינה' וראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, סיכם עם יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, ושאר החברים בקואליציה לקדם חקיקה שתתיר לרבני ערים לגייר, בניגוד לעמדת הרבנים הראשיים לישראל, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו.

במסמך שכותרתו 'דת ומדינה', חתמו כל השותפות לקואליציה החדשה כי עם הקמת הממשלה תקודם תיקון חקיקה ל"ביטול מונופול הכשרות", כאשר תקודם חקיקה שתאפשר לכל רב עיר לתת כשרות גם בערים שלא תחת אחריותו.

גם בנושא הגיור, מקדם רה"מ המיועד בנט יחד עם חבריו החדשים לקואליציה חקיקה שתאפשר לרבני ערים לגייר, חקיקה לה מתנגדים נחרצות הרבנים הראשיים לישראל.

במהלך אחד משיעוריו התייחס הרב הראשי הגר"י יוסף להתנגדות שלו שרבני ערים יגיירו ואמר: "אומנם אתם לא יודעים, אבל אני יודע שהיה רב עיר אחת שקיבל חמש אלף דולר על גיור, ועוד רב עיר, אחד מהמרכז ואחד בצפון. זה לפני הרבה שנים. אחד בדרום קיבל אלפיים דולר על גיור. משחדים את רב העיר, רב של הקהילה, יש לו גבאים ויש לו מקורבים, מפתים אותו, עושים גיור שלא כהלכה.

"יש רבני ערים שאדרבה, שיגיירו, צדיקים, חסידים ויראי שמיים. אבל אתה נותן פרצה, אתה נותן לכולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר