רגע לפני ההשבעה

דרמה ב'ישראל ביתנו': אבידר סירב לליברמן ויפעל עצמאית

אלי אבידר, מהקולות הבולטים במחאה נגד נתניהו, יתמוך בהצבעה על הקמת הממשלה החדשה, אך לאחר שסירב להצעת ליברמן להיות שר במשרד האוצר - צפוי לפעול בכנסת באופן עצמאי (אקטואליה)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ג' בתמוז תשפ"א | 13.06.21
אלי אבידר (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

ח"כ אלי אבידר ממפלגת 'ישראל ביתנו' דרש לקבל תפקיד שר משמעותי, יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן סירב וכעת נוצר משבר בינו לבין אבידר שמאיים להצביע בכנסת באופן עצמאי.

אבידר, קיבל הצעה להתמנות כשר במשרד האוצר שיהיה בשליטתו של ליברמן - אך סירב, שכן היה מעוניין לקבל תפקיד משמעותי. הוא אמנם מתכוון לתמוך בהצבעה היום (ראשון) על הממשלה החדשה, אך בהמשך, יפעל באופן עצמאי - גם בניגוד לעמדת ליברמן.

בכך, למעשה, מפלגת 'ישראל ביתנו' הופכת לסיעה בת שישה חברים בדומה למפלגת 'ימינה' של נפתלי בנט - לאחר הודעתו של עמיחי שיקלי כי יצביע נגד הממשלה החדשה.

אבידר, בלט במהלך השנה האחרונה במחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובמקומו ימונה לשר במשרד האוצר, ח"כ חמד עמאר.

עודד פורר ישמש כשר החקלאות, פריפריה ופיתוח הנגב והגליל. אלכס קושניר - יו"ר ועדת הכספים. יוליה מלינובסקי - יו"ר ועדת רפורמות. יבגני סובה - יו"ר סיעה וסגן יו"ר הכנסת.

כאמור, לאור החלטתו של אבידר להצביע עצמאית בכל נושא ונושא, הרי שבכל הצבעה שתהיה ידרשו להתנהל מולו כדי להבטיח את הצבעתו בדומה לסיעה, כאשר לא מן הנמנע כי יצביע גם נגד עמדת 'ישראל ביתנו'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר