"רוצים לעקור תורה"

מרן הגר"ע יוסף: "בית של גויים, רשעים וכופרים"

רגע לפני השבעת הממשלה, חברי כנסת בש"ס מפיצים נגד ראש "ממשלת השמד" נפתלי בנט, דברים שאמר עליו מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצ"ל כבר לפני שמונה שנים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דר וסוחרת)

חברי כנסת בש"ס הפיצו בשעות האחרונות (ראשון), רגע לפני השבעת הממשלה החדשה, את דבריו הקשים של מרן פוסק הדור, רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, נגד ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט, כבר לפני כשמונה שנים.

ח"כ אוריאל בוסו כתב: "כמה אקטואלי, מרן רבינו עובדיה יוסף זיע״א כאילו הלילה בשיעורו השבועי בלוויין. צדיקים במתתם יותר מבחייהם".

ח"כ משה אבוטבול כתב: "מרן זצ"ל משרטט את קווי היסוד של ממשלת השמד שלא תקום בעז"ה אחת לאחת, לא יאומן".

כזכור, במהלך שיעורו השבועי, תקף מרן זצ"ל ואמר: "יש אנשים חושבים אותם שהם דתיים, מפד"ל, קוראים אותם מפד"ל, מי אלה האנשים קוראים אותם 'הבית היהודי', זה לא בית של יהודים. זה בית של גויים. הם רוצים לעקור את התורה, לעשות נישואים אזרחיים, לעשות תחבורה ציבורית בשבת, אלה דתיים אלה? אסור לקרוא אותם דתיים, אסור לבחור בהם, מי שבוחר בהם הוא כופר בתורה.

"כולם רשעים, שונאי תורה, שונאי מצוות, רוצים לעשות תחבורה ציבורית בשבת, חוטא ומחטיא, רוצים לעשות תערובות. יהודי שרוצה להתחתן לא יתנו לו הרבנות, הם (הבית היהודי) רוצים שמשרד הדתות הוא יחתן אותם, יעשו נישואים אזרחים, זה שמעתם? איך טועים בהם שהם דתיים? בתוכם יש חברי הכנסת שלהם אנשים כופרים בעיקר, חילוניים לגמרי, איך ללכת איתם? לתת יד לזה?.

"כל אדם ואדם עתיד לתת דין וחשבון להקב"ה, ישאלו אותו ביום הדין איך בחרת באנשים הרשעים האלה, בכופרים האלה בשביל לעקור את היהדות בעם ישראל, איך עשית דבר כזה?, הוא בוש ונכלם מוריד את הראש שלו למטה, מי שבוחר בהם, אותו דבר כמו מי שבוחר בחילונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר