אשר הגיב בלגלוג

בנט ינסה להרגיע: "מחויבים לציבור החרדי"

פניה ישירה לציבור החרדי, כי ממשלת השמאל בראשותו, בה ליברמן יהיה המוביל, תהיה "מחויבת לצרכיו" - כך רה"מ המיועד ינסה להרגיע. ח"כ אשר הגיב: "חסוך מאיתנו" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ג' בתמוז תשפ"א | 13.06.21
בנט במליאה. ארכיון (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)

מקורביו של ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, שיושבע היום (ראשון) לתפקידו כראש הממשלה החדשה, מדווחים כי בנאומו במליאת הכנסת, הוא צפוי לנסות ולהרגיע את החששות הכבדים הקיימים בציבור החרדי.

בנט מתכוון להעביר בדבריו 'פניה ישירה' לציבור החרדי, כאשר יאמר דברים ברוח זו: על אף שהמפלגות החרדיות בחרו שלא להצטרף לקואליציה, הציבור החרדי מיוצג והממשלה מחויבת לו.

רה"מ המיועד אף צפוי להדגיש את הסיוע שיוענק לציבור החרדי אל מול המצוקות השונות, בראשן בתחום התעסוקה והדיור, בדגש על קידום הקמת ערים חרדיות חדשות. כמו כן, הוא יתייחס לאסון הגדול שאירע במירון ולוועדת החקירה המתוכננת אודותיו.

בנט תחת אש חרדית, בשבוע שעבר (צילום: ערוץ כנסת. תמונה: חיים גולדברג)

ח"כ יעקב אשר הגיב לידיעה ואמר: "פורסם שנפתלי בנט מתכוון להקדיש חלק מנאומו לפיוס הציבור החרדי, אני אומר לו: נפתלי חסוך ממך את המאמץ; גלעד קריב, יו"ר ועדת החוקה החדש שאתה הולך למנות היום שגם הוא חובש כיפה, ייצג אותך מצוין".

ובזירה המדינית - נאומו של בנט "יהיה חיובי וקואופרטיבי כלפי ממשל ביידן, כאשר הוא יודה לנשיא ארה"ב על התמיכה בישראל במהלך מבצע שומר החומות", מוסרים אנשיו.

עם זאת, לדבריהם, יו"ר המפלגה בת ששת המנדטים יביע התנגדות נחרצת לחזרה להסכם הגרעין עם איראן, כאשר בהקשר זה, "מדיניותו תהווה המשך לקו שנקט נתניהו בנושא הגרעין האיראני".

עוד נודע, כי בנט יפנה בנאומו למשפחות גולדין ושאול, ולמשפחות מניגסטו וסייד, ויביע מחויבות להשבת חללי צה"ל ואזרחי ישראל שנמצאים בידי חמאס. "הרמתי את ידי בקבינט, בהצבעה בה שלחנו את הדר ואורון ז"ל להילחם למעננו במבצע צוק איתן, ואני רואה בהשבתם חובה מקודשת, שיש לקיימה מתוך אחריות", יאמר בכנסת.

כמו כן, בנט יתייחס היום בנאומו גם לרעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, וידבר על "ההקרבה האישית שלה ושל ראש הממשלה היוצא, למען המדינה".

ח"כ אשר (צילום: פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר