כדת משה וישראל

'סטטיק' התחתן: הרב הראשי סידר קידושין • צפו

באולם האירועים היוקרתי 'קאי' בעמק חפר, התחתן הערב כוכב הפופ הישראלי המצליח - 'סטטיק', שלארחונה החל להתקרב לדת, הרב הראשי סידר חופה וקידושין • צפו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
סטטיק התחתן (צילום: יהודה אוסטרי)

כדת משה וישראל: כוכב הפופ הישראלי, הזמר לירז רוסו (המכונה 'סטטיק') שהתקרב בשנים האחרונות לדת ולמסורת היהודית - התחתן הערב (ראשון) בשעה טובה ומוצלחת עם בת זוגו שרית פולק.

באירוע שנערך באולם אירועים יוקרתי 'קאי' בעמק חפר, השתתפו בני המשפחה וחברים מתעשיית המוזיקה בישראל.

בסידור חופה וקידושין כובד הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו. בתפקיד העדים היו חברו הטוב רב הסלבס מרדכי חסידים ואברך נוסף.

כזכור, לפני מספר חודשים פרסם 'סטטיק' פוסט מטלטל בעקבות כך שלדבריו נודע לו כי הוטל ספק ביהדותו, בשל היותו מאומץ - זמן קצר לאחר מכן קיבל אישור רשמי מבית הדין הרבני על כך שהוא יהודי כשר כדת וכדין.

"אז ככה זה נראה", כתב 'סטטיק', "ככה נראה מסמך שסוגר סיפור ארוך, של שלושים שנה. או לפחות חלק גדול מהסיפור. כשגדלתי כל הזהות שלי הייתה באפלה מוחלטת שלא הצליחו להאיר עם שום פנס. אבל עכשיו, בזכות כל האור שיש לי בחיים, העניינים מתחילים להתבהר לאט לאט".

בהמשך דבריו כתב: "סוף סוף אני יכול רשמית להפוך למאושר באדם ולהינשא. תודה רבה לבית הדין הרבני בחיפה על ההתנהלות המקצועית והרגישה. ותודה ענקית לרב הסלבס מרדכי חסידים הצדיק שעשה איתי את הדרך הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר