"רה"מ בפועל"

איווט ליברמן: "מקווה שהחרדים יבלו הרבה זמן באופוזיציה"

בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו, שם השתתף גם חבר הכנסת המורד - אלי אבידר, בחר "רה"מ בפועל", איווט ליברמן לתקוף את החרדים וכן דיבר על איך "כבשו" את בלפור (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בוידיאו: ליברמן על החרדים (ערוץ כנסת) (צילום תמונה: כיכר השבת)

בכלי התקשורת השונים וכן פוליטיקאים רבים, הגדירו את שר האוצר הנכנס איווט ליברמן כראש הממשלה בפועל, בנאום הראשון שלו היום (שני) בישיבת הסיעה בכנסת, הוא בחר לתקוף את הציבור החרדי.

"מקווה שש"ס ויהדות התורה יבלו הרבה מאוד שנים באופוזיציה לא נוקם ולא נוטר, אין לי שום עניין לפגוע בחיים שלהם, אבל אני גם לא מוכן שיפגעו בחיים שלי".

עוד הוסיף ואמר ליברמן: "אני מאמין בחיה ותן לחיות נשתדל לקדם בכל הכוח לימודי ליבה, כדי שבמגזר החרדי יוכלו ללמוד בגרות, ולא יהיו לנטל על החברה הישראלית".

"כמעט שלוש שנים הלכנו במדבר. ניהלו את המאבק העיקש הזה ואם לדבר במטאפורה, אז לכבוש את היעד המבוצר כמו מעון בלפור זה כמו כיבוש הבסטיליה. באמת כבשנו את הבסטיליה".

חבר הכנסת אלי אבידר, שמרד אתמול במפלגה, השתתף בישיבת הסיעה, אמר ליברמן: "המצב הוא גן עדן. פוליטיקה זה לא גן של שושנים, יש אי הבנות. אנחנו מקשה אחת, לפעמים נתחבק ולפעמים נריב".

עוד אמר ליברמן: "מפריע לי הממשלה המנופחת והחוק הנורווגי, אבל אין מצבים אידיאליים", לגבי איראן, אמר ליברמן: "מעולם מאזן הכוחות בין ישראל לאיראן לא היה כל כך בעייתי כמו שנתניהו משאיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר