הכוורת של בנט

יועצו הקרוב של נפתלי בנט מונה לראש הסגל

טל גן צבי, שמלווה את רה"מ הנכנס מכניסתו לפוליטיקה, ישמש בתפקיד הקרוב ביותר לבנט • היועצת המדינית תהיה שמרית מאיר, פרשנית העולם הערבי • דוברו בזמן הבחירות יכהן כדובר רה"מ (מדיני)

רפאל כהן | כיכר השבת |
טל גן צבי, שמרית מאיר ומןת סידי (צילום: יוסי לזרוף, ללא קרדיט)

ראש הממשלה נפתלי בנט מתחיל ללכד סביבו את החבורה שתלווה אותו בתפקיד מנהיג מדינת ישראל, והערב (שלישי) הודיע רשמית על שלושה מינויים.

בראש הסגל של ראש הממשלה יעמוד טל גן צבי, האדם שמלווה את בנט מאז כניסתו לפוליטיקה. גן צבי שימש כראש לשכת נפתלי בנט במשרד הכלכלה וכראש המטה שלו במשרד החינוך. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת אריאל ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

בימי המשא ומתן הקואליציוני המפרך, גן צבי היה זה שניהל את צוות המשא ומתן של ימינה במגעים להקמת הממשלה עם יש עתיד.

לתפקיד היועצת המדינית לראש הממשלה מונתה שמרית מאיר, ששימשה עד לא מכבר כפרשנית בנושאים מדיניים-בטחוניים במספר כלי תקשורת מובילים, בהם ידיעות אחרונות וגלי צה"ל. מאיר כיהנה עד לאחרונה כמנכ"לית הארגון "לינק" שעסק במיזמי תקשורת בעולם הערבי.

בנט, אתמול, ביומו הראשון בתפקיד (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

לתפקיד דובר ראש הממשלה מונה יועץ התקשורת מתן סידי, ששימש כדובר שר החינוך וכדובר שר הביטחון בעת כהונת בנט במשרדים אלו. לאחר מכן ייעץ למבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, ובמהלך מערכת הבחירות האחרונה שב להיות לימין בנט וימינה. במסגרת תפקידו הוא ינהל את הקשר מול התקשורת הישראלית וישמש כדוברו המדיני של ראש הממשלה.

לבקשת ראש הממשלה בנט, בשלב זה יישארו בתפקידם ראש המל"ל מאיר בן שבת והמזכיר הצבאי לרה"מ אבי בלוט, על אף שהיו משרות אמון של ראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו.

ע"פ הודעת דוברות ראש הממשלה, מינויים נוספים, בהם מנכ"ל משרד רה"מ, מזכיר הממשלה וראש מערך ההסברה הלאומי, יבוצעו בהמשך.

היום נועד בנט לראשונה עם ראשי השב"כ והמוסד, נדב ארגמן ודדי ברנע, וקיבל מהם תמונת מצב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר