הח"כים החרדים הוצאו

"יש פיל באמצע החדר; יותר גדול ממך, דוד ביטן" • צפו

בדיון סוער בכנסת, הביעו הח"כים מהאופוזיציה את התנגדותם העזה להחלטה למנוע חוקים פרטיים, והיו"ר מ'יש עתיד' הוציא מהחדר את אשר ופינדרוס • כך סטרוק בחרה להתבטא (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת. תמונה: Hadas Parush/Flash90)

דיון סוער נערך בשעה האחרונה (רביעי) בוועדה המסדרת של הכנסת, בעקבות החלטת הקואליציה שלא לאפשר העלאת הצעות חוק פרטיות, לפחות במהלך החודש הקרוב, זאת כדי להקל על עבודתה.

חברי הכנסת מהאופוזיציה זעמו על הצעד החריג, תקפו אותו במילים קשות, ובשיאו של הדיון הוציא מ"מ יו"ר הוועדה, ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד) את יעקב אשר ויצחק פינדרוס (יהדות התורה) מהחדר.

ח"כ אורית סטרוק, מ'הציונות הדתית', התבטאה לגבי החלטת הקואליציה, ואמרה כי "יש פה פיל באמצע החדר - יותר גדול ממך, דוד ביטן", כשהיא מתייחסת לממדיו הפיזיים של הח"כ מהליכוד.

חבר הכנסת יעקב מרגי (ש"ס), תקף אף הוא את הצעד, שבא בשל חשש ראשי הקואליציה לתפקודה עם הרוב הדחוק שברשותה, ואמר: "פוטיניזציה הולכת להיות פה. העיקר אמרו לנו כל הזמן 'ביבי ביבי ביבי'".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן (ליכוד) עקצה את יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן (ימינה), ואמרה: "הגאולה לפי עידית זה להתחבר למפלגת מרצ ולחברי הכנסת הערבים".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר