עולה להתקפה

ח"כ אלי כהן: בנט עשה מעשה נוכלות וערק

שר המודיעין לשעבר, ח"כ אלי כהן, תוקף בריאיון באולפן 'כיכר השבת' את ראש הממשלה, נפתלי בנט: "צריך להבין את העקירה, הנוכלות שעשו כאן בנט ושקד" • צפו בדברים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

שר המודיעין לשעבר, ח"כ אלי כהן, תוקף בריאיון באולפן 'כיכר השבת' את ראש הממשלה, נפתלי בנט: "צריך להבין את העקירה, הנוכלות שעשו כאן בנט ושקד". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "בנט פשוט ערק מהימין לשמאל. מי אמר שזה לא דמוקרטי להיות ראש ממשה עם עשרה מנדטים? ק"ו עם שישה מנדטים? האם זה רצון הבוחר? לא.

"ראינו מהלך מתוכנן שהיה עוד לפני הבחירות בין בנט סער וליברמן, שהיו למעשה ביחד. ולכן שהציעו לו בשמאל את הרוטציה, אז רה"מ כדי למנוע את הקמת ממשלת השמאל הוא אמר את מה שאמר (הציע לבנט וסער את הרוטציה המשולשת. י-כ). אם אתה שואל אותי האם הוא היה צריך להציע את זה? התשובה היא לא".

כהן הוסיף: "נפתלי נבט נכנס ללשכת ראש הממשלה כשאין לו ציבור מאחוריו, הוא בקושי עובר את אחוז החסימה. הוא מונה על ידי לפיד, סער, גנץ וליברמן.

"הם קראו לעצמם 'ימינה', למה? הם אמרו 'הליכוד זו מפלגה גדולה, ימין ואולי קצת מרכז, ואנחנו ימין אמיתי'. זה דומה לזה שמי שהיה מקים את ממשלת הימין יהיו מר"צ. צריך להבין את העקירה, הנוכלות שעשו כאן בנט ושקד שלקחו מאות אלפי קולות..".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר