אושרו הקלות למיסיון

גפני תקף את בג"ץ על התערבותו: "פוליטיקאים בביהמ"ש"

שופטי העליון אישרו הקלות מס לתנועות מיסיון, בניגוד לסיכום בוועדת הכספים • ח"כ משה גפני זעם במליאה: "איזו הפרדה יש בין הרשויות? הם שברו את הכל ברגל גסה" • צפו במתקפה (משפט, בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת)

בית המשפט העליון בשבתו כבג"ץ אישר אתמול (שלישי) הקלות מס גם לעמותות מיסיונריות, בניגוד להחלטה - שהתקבלה פה אחד בכנסת - שהעניין יאושר ע"י ועדת הכספים.

ח"כ משה גפני, יו"ר ועדת הכספים שצפוי להיפרד בהמשך היום מתפקידו, תקף את בג"ץ על ההתערבות בעבודת הרשות המחוקקת:

"בג"ץ עשה את זה בכוונה, כי אני מכיר את הפוליטיקאים בביהמ"ש העליון שידעו שזה היום האחרון שלי, שההחלטה בטלה. הם ביצעו מחטף בפסיקה הזאת, אחרת הייתי מזמן דיון מיידי ומזמן את נשיאת בית המשפט העליון ודורש תשובות להתערבות הבוטה שלהם", תקף גפני.

יו"ר יהדות התורה פנה לחברי הכנסת, הישנים והחדשים: "אם כן, בשביל מה צריך את הכנסת? הרי כתוב בחוק במפורש שוועדת הכספים קובעת בנושא הזה, לא היה שום ספק בזה. בא ביהמ"ש העליון וקבע שהנוהל שהיא עשתה צריך לדון עליו מחדש. חברי הכנסת, אתם לא מגיעים כקליפת השום לשופטי ביהמ"ש העליון. כשחילקו את השכל רק שופטי ביהמ"ש העליון היו", עקץ את השכנים בגבעה.

גפני דרש לחזור לימי שלוש הרשויות, בהם הייתה הפרדה מוחלטת בין הרשות השופטת לרשות המחוקקת: "מי שואל את ביהמ"ש בכלל? מה זו ההתערבות הזו? איזו הפרדה יש בין הרשויות? הם שברו את הכל ברגל גסה, הם דרסו את הכל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר