הפריצות במודיעין עילית

חששה של האם: "לא רוצה לדמיין מה היה קורה לבת שלי"

"זה יכל להסתיים אחרת. פחד מוות", משחזרת חוה, תושבת מודיעין עילית, את חדירת הפלסטינים לביתה, כשילדיה היו בו • כך סיקרו ב'חדשות 13' את המאורעות האחרונים (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות 'חדשות 13')

הפורצים הפלסטינים במודיעין עילית, ששניים מהם נתפסו אתמול, הפכו כזכור לאמיצים יותר, ומבצעים לעתים את מעשיהם גם בעת שהתושבים נמצאים בבתיהם. "זה פחד מוות", אומרת אם לילדים, שביתה היה אחד מעשר הדירות שנפרצו בשבת האחרונה.

חוה סין שלום, ששוחחה עם כתבת 'חדשות 13' אריאלה שטרנבך, שחזרה את שאירע בביתה: "הם כנראה טיפסו על הגדר, ואז נכנסו לסלון. כשבעלי קם, הוא רואה את כל הארונות פתוחים, ופמוטות גדולים מכסף נעלמו".

"הענין הוא שזה יכל להסתיים לא רק בכלי כסף", הוסיפה חוה באימה: "אם חס וחלילה הבת שלי היתה קמה ועוברת שם, אני לא רוצה אפילו לדמיין מה היה קורה. זה פשוט מפחיד".

לדבריה, "ערבים נכנסים לבית, מהכפר כאן, בלי שום בעיה. וגם לצאת מהבית אפילו, אני ממש מפחדת. איפה השמירה כאן בעיר, איפה הביטחון?".

כזכור, כפי שפורסם ב'כיכר השבת', גדר הביטחון מסביב לעיר מודיעין עילית מלאה חורים, ותושבי הכפרים הערבים הסמוכים מנצלים זאת, וחודרים בקלות לשכונה.

אתמול זה הסתיים בלכידתם של שניים מהם והעברתם לידי הרשויות, אך תושבי העיר החרדית חוששים מפני הבאות ומצפים שמערכת הביטחון תתייחס ברצינות לפריצות בגדר ההיקפית, עד שהשקט יחזור לרחובות.

צפו בכתבה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר