ממשלת בנט-לפיד

ח"כ אופיר סופר: לא סומך על בנט בנושאי דת

ח"כ אופיר סופר מ'הציונות הדתית' התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס להבטחות של ראש הממשלה, נפתלי בנט, שלא יפגע בנושא דת: "אני לא סומך היום על כלום" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ אופיר סופר מ'הציונות הדתית' התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס להבטחות של ראש הממשלה, נפתלי בנט, שלא יפגע בנושא דת: "אני לא סומך היום על כלום". הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "קראתי את מה שכתב שר הדתות, מתן כהנא, שהוא לא מתכוון לפגוע בחרדים, ואני לא מבין מדוע זה עניין אישי רק של חרדים או דתיים. אנחנו לא רוצים לפגוע במדינה שלנו".

אתה סומך על נפתלי בנט שאומר שהוא לא ייתן שיפגעו בחרדים?

"אני לא סומך היום על כלום. אני חושב שמי שהלך והקים ממשלה עם מאסה קריטית של שותפים כל כך קיצוניים, שהנושא הדתי אצלם נמצא במקום כל כך בעייתי, למשל מרצ ומפלגת העבודה, וכמו כן לפיד ואיווט ליברמן, וכל אלו מדברים על הנושאים הדתיים עם אנרגיות אחרות.

"אתה לא יכול להצהיר שאתה הולך להקים וועדה שתבחן את כל נושאי הדת והסטטוס קוו רק כי אתה גיבור גדול. יש פה אחריות, ומדובר בנושאים של תורת ישראל והמסורת, ואני לא האמנתי אף פעם שנגיע למצב שיקימו ממשלה עם רע"מ ועם ההרכב של מפלגת העבודה הנוכחית".

כמי שמכיר את נפתלי בנט, האם אתה חושב שהוא ייכנע לדרישות בנושאי דת ומדינה?

"אני חושב שהבשורות שמגיעים היום ממשרד הדתות, יחד עם ההסכם הקואליציוני, צריכים להדיר שינה מעיני כל מי שיהדותה של מדינת ישראל חשובה לו. אני לא יכול לסמוך על מי שהוכיח לי בשבועיים האחרונים שאי אפשר לסמוך עליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר