ממשלת בנט-לפיד

ח"כ אורי מקלב מזהיר: "הרפורמים הולכים לשלוט, זה אסון"

סגן שר התחבורה היוצא, ח"כ אורי מקלב, מזהיר כי הרפורמים הולכים לשלוט בנושאי דת ומדינה והכל בחסות ממשלה בראשות נפתלי בנט: " זאת לא הכרה, זאת שליטה שלהם בדברים המרכזיים" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ אורי מקלב, סגן שר התחבורה היוצא, מזהיר כי הרפורמים הולכים לשלוט בנושאי דת ומדינה והכל בחסות ממשלה בראשות נפתלי בנט: " זאת לא הכרה, זאת שליטה שלהם בדברים המרכזיים". הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "אני לא מדבר על כניסת הרפורמים, עוד לא הגענו לזה. זה הרבה יותר גרוע, על זה אנחנו לא מספיקים לדבר. זאת לא הכרה, זאת שליטה שלהם בדברים המרכזיים.

"הם לא יוכלו לעשות פה מה שעושים בחו"ל, חתונה עם כומר.. אבל לתת סוג יהדות אחרת למכור את זה כ"יהדות" אחרת, בצורה מזויפת, זה הם יכולים לעשות. הם יהיו בתוך המהלכים הממשלתיים, הממשלה תשתמש בהכרה שלהם כדי לתת מענה לאזרחים הרגילים.".

באשר למינוי של ח"כ גלעד קריב ליו"ר ועדת חוק חוקה ומשפט של הכנסת, אמר מקלב: "אני מכיר את ועדת החוקה וכמה השפעה יש לה, ועדת חוקה אמיתית היא לא ועדת קורונה. אני בהחלט חושב שלזמן רב זה אסון ממש. ההשפעה של היו"ר היא מאוד גדולה. זה דברים לדורות, לעשרות שנים קדימה.

לדבריו: "זה נפתלי בנט וזה כל הממשלה, הוא לא בר השפעה. בוודאי שהוא אחראי על זה. האם נחנו סומכים שהוא יעמוד על הדת? הוא לא יכול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר