בדרך לשיריון בליכוד?

הח"כ המורד מ'ימינה' נפגש עם ראש האופוזיציה נתניהו

חבר הכנסת עמיחי שיקלי, מי שקרא תיגר על הממשלה שהקים יו"ר מפלגתו בנט, נועד אמש עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, במעון הרשמי ב'בלפור' ודן איתו באפשרות שיתמודד בליכוד (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שיקלי (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

בדרך לליכוד? חבר הכנסת עמיחי שיקלי, מי שהתמודד בבחירות האחרונות ברשימת ימינה לכנסת, והתנגד לממשלה שהקים יו"ר מפלגתו נפתלי בנט, נפגש אתמול בערב (רביעי) עם ראש הממשלה לשעבר נתניהו ודן איתו באפשרות שיצטרף לשורות הליכוד.

על פי דיווח ב"חדשות 13", הפגישה נערכה במעון הרשמי בבלפור וחוץ מיו"ר האופוזיציה נכחה בפגישה גם רעייתו של יו"ר האופוזיציה, הגברת שרה נתניהו.

כזכור, חבר הכנסת עמיחי שיקלי התנגד בחריפות להקמת הממשלה, וסירב להיענות לבקש יו"ר ימינה בנט להתפטר מהכנסת.

בנאומו של נתניהו לפני השבעת הממשלה, החמיא נתניהו לשיקלי על כך שהוא "היחיד מבין חברי הכנסת של הימין המדומה, היחיד שנשאר נאמן לעקרונותיו ולרצון בוחריו. לא הוא העריק, אתם חברי ימינה, אתם העריקים".

לפני שהכריז על התנגדותו, כתב שיקלי בחשבון הטוויטר שלו כי "אני עם נפתלי ומאחוריו במאמצים להקמת ממשלה - ממשלת ימין תחילה ואם זה לא מסתייע אז ממשלת אחדות. סומך על נפתלי ומהלכיו מלא-מלא. בקיצור - אנחנו אגרוף אחד. נקסט".

כעבור זמן מה כתב ציוץ שסתר את הציוץ הקודם ואמר כי "שלא תהיינה אי הבנות, אצביע נגד הקמת ממשלה יחד עם המשותפת ומרצ בדיוק כפי שהתחייבנו לבוחר. יום נעים". וכך עשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר