פרעות תשפ"א

נתפסו האחראים ללינץ' באום אל פאחם

הותר לפרסום: המשטרה איתרה ועצרה תשעה חשודים תושבי הכפר זלאפה בביצוע לינץ' ביהודים, שנכנסו לפני כחודש לאום אל פאחם. המשפחה חולצה בידי תושבי העיר (ביטחון)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תיעוד הרכב (צילום: דוברות המשטרה)

כחודש לאחר הלינץ' שבוצע במשפחה יהודית שנקלעה בטעות לאום אל פאחם, מודיעה היום (חמישי) משטרת ישראל כי עצרה תשעה חשודים תושבי הכפר זלאפה, בשיתוך פעולה עם השב"כ.

על פי החשד, התשעה ארבו להם בכפרם, וכשהגיעו צעקו החשודים כי מדובר ביהודים. המחבלים רדפו אחרי המשפחה שנמלטה לאום אל פאחם, אז חסמו המחבלים את המשך נסיעת הרכב והחלו ליידות אבנים לעברו.

ברכב ישבו הורים ושלשה ילדים קטנים שישבו במושב האחורי. על פי הודעת המשטרה, הילדים ניצלו בזכות האם, שגוננה עליהם בגופה. בנוסף, כלבם של המשפחה נגנב והוחזר למשפחה אחרי מספר שעות בידי המשטרה.

מדוברות המשטרה נמסר כי "חקירה מהירה הובילה למעצרו של החשוד הראשון במעשה ובהמשך נעצרו עוד שמונה חשודים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והבוקר כאמור בתום חקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי והיחידה המרכזית במחוז חוף הוגש בבימ"ש המחוזי בחיפה כתב אישום נגד החשודים בגין המיוחס להם".

עוד נכתב כי "שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה רבה מעורבות של אזרחי ישראל בטרור, וימשיכו לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו בכדי לסכל כל איום ולמצות את בדין בחומרה עם כלל המעורבים בפיגועים ובאירועים האלימים שהתרחשו בערי ישראל במהלך חודש מאי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר