בשער שכם

חרדי נרגם בתפוחי אדמה ואבנים; "חששתי להרים את הכיפה"

פורעים ערבים יידו אבנים וירקות על חרדי, עד שנזקק לטיפול רפואי בבית החולים, כשהוא סובל מפציעות בפניו. "התחילו לזרוק עלי תפוחי אדמה, ואחר כך הרגשתי אבן", הוא מתאר (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הפצוע, הערב (צילום: ארגון חוננו)

בשער שכם, בעיר העתיקה בירושלים, נפצע הערב (חמישי) אדם חרדי, כאשר פורעים ערבים יידו לעברו אבנים וירקות. כשהצליח להימלט מהם, חבר הפצוע למשטרה, בצומת סמוכה, ולאחר מכן הובהל לבית החולים.

החרדי שנפצע, מתאר: "מעט לפני השעה שמונה היו הפרות סדר מחוץ לשער שכם, אבל שוטר ששאלתי אותו ענה לי שאין בעיה לעבור שם, אז עליתי דרך המדרגות של שער שכם, וכשחציתי את הרחוב, החלו ערסים ליידות לכיווני אבנים".

"מהצד השני התחילו לזרוק עלי תפוחי אדמה, ואחד מהם פגע בי. גם היה איש אחד גדול שרץ אחרי, וכנראה שנתן לי בעיטה או מכה בגב, וככה הוא גרם לי להפיל את העגלה שהחזקתי. כשהמשכתי ללכת, הרגשתי אבן או בקבוק בלחי השמאלית, בצד של החניון שלהם".

חרדי מותקף בשער שכם. ארכיון (צילום: דוברות המשטרה)

לדבריו, "היתה קבוצה של ערבים שרצו אחרי, ואחרי זה זרקו עלי אבן שפגעה בצד שמאל שלי. היא הפילה לי את הכובע, הכיפה והמשקפיים, אבל לא התכופפתי להרים, כדי לא להיפגע מעוד אחת".

"המשכתי עד לצומת, כי ראיתי שיש שם צ'קלאקה של משטרה, אפילו שהייתי בלי משקפיים. הגעתי לשוטר וביקשתי לטפל באירוע, כי הותקפתי. השוטר ניסה לעזור לי, ואחרי זה באו אחרים מביטחון הרכבת הקלה ועוד. רק בהמשך באו מד"א וטיפלו בי, והביאו אותי לבית החולים", סיים האיש, אחוז הטראומה, המלווה כל העת בסיוע מטעם ארגון חוננו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר