הגיעו ל-50 מיליון

החסידים זעקו בבכיות בכל כוחם: הצילו!

בחצות הלילה, הסתיים הקמפיין ששיגע את העולם היהודי. כאשר השעון הורה על 24:00 נעצרו המחוגים, ההתרמה נעצרה - והתוצאה: הגיעו לחמישים מיליון השקלים (חרדים)

כיכר בשיתוף דבר אמת | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ז' בתמוז תשפ"א | 17.06.21
(צילום: באדיבות המצלם)

חסידי הגר"ש אלתר נשמעו בשעה האחרונה זועקים בבכיות בבתי הכנסת ובכותל המערבי. אחרים יצאו לרחובות הערים והתרימו את כל העורבים ושבים מבלי לשאול אודות זהותם. ל'כיכר השבת' הם מסבירים: "אין לנו ברירה, מדובר בחיים שלנו, מדובר במשפחות שלנו, בעתיד שלנו ושל הילדים שלנו. לא נוכל אחר כך לבכות לאף אחד, זה היה תלוי רק בנו".

לתרומות למגבית 'ליבנו בתורתנו' - הקליקו כאן>>>

הם קוראים בשעה האחרונה: "הצילו את התורה שלנו" ומבקשים מעם ישראל מאמץ אחד אחרון, כדי להגיע ליעד הנכסף. ראשי הקהילה מסבירים שוב ושוב כי למרות שהיעד נשמע מרשים לכשעצמו, לא מדובר בסכום לבזבוזים. זה צורך בסיסי של הקהילה החדשה שהתחילה מאפס, ואין לנו בניין אחד או שטח לרפואה. את הכול אנחנו צריכים לבנות ולרכוש, לשלם ולהשיג ביזע. חמישים מיליון שקלים זה כדי לממן את העלות השנתית השוטפת של מוסדות הקהילה על סף כעשרים וחמישה מיליון שקלים, ואת העשרים וחמישה מיליון הנותרים להביא כמקדמה לבניינים שאנחנו רוצים להתחיל לבנו: חיידרים, ישיבות, בתי ספר, כוללים, בתי כנסת"

הם מתחננים בפני כל מי שרק מוכן לשמוע, באוזניי כל מי שמכיר את סיפורה המרגש והנוגע ללב של הקהילה, שעברה בשנתיים האחרונות אין ספור תלאות וקשיים: "פתחו את הלב, יהודים רחמנים בני רחמנים, והיו שותפים עמנו בהצלת נפשות ממש".

כאמור, ניתן לתרום עד השעה 24:00 בדיוק.

לתרומות למגבית 'ליבנו בתורתנו' - הקליקו כאן>>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר