מתקפה חריפה

הגר"מ מאזוז נגד סמוטריץ': "התכוון לרעה, מגיע לו עונש"

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, במתקפה חריפה נגד יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ' שמנע הקמת ממשלה הנשענת על רע"מ: "אמרתי לו תיכנס אתה וחבריך" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כסא רחמים)

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', במתקפה חריפה נגד יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', שמנע הקמת ממשלת ימין-חרדים הנשענת על רע"מ בראשות ח"כ מנסור עבאס: "אמרתי לו תיכנס אתה וחבריך".

במהלך שיעורו התבטא הג"רמ מאזוז: "כמה שדיברתי עם סמוטריץ', אמרתי לו 'מה אתה רוצה יותר טוב ככה?'. (הוא אמר לי. י-כ) 'אנחנו לא נכנסים לממשלה שיש בה ערבים'. אמרתי לו 'תיכנס אתה וחבריך לא צריכים את הערבים'. הוא לא רצה להבין, לא רצה להבין".

ראש הישיבה ציטט את הפסוק: "זה גם מתרפה במלאכתו אח הוא לבעל משחית", והסביר: "אבל הגיע הזמן שכל אחד ואחד ישלם על פי מעשיו, על פי מחשבתו. מי שעשה לשם שמיים מגיע לו שכר. מי שעשה לשם שמיים כביכול, והתכוון לרעה - מגיע לו עונש. אין מנוס מזה, אין מנוס".

כזכור, בחודשים האחרונים הצהיר ח"כ סמוטריץ' כי לא יאפשר הקמת ממשלה הנשענת על רע"מ: "לא תקום ממשלת ימין שתתבסס על רע"מ של מנסור עבאס. נקודה. לא מבפנים, לא מבחוץ, לא בהמנעות, ולא באיזה ישראבלופ אחר".

לדבריו: "תומכי טרור ששוללים את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית אינם שותף לגיטימי לשום ממשלה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר