לעיני עוברי אורח

המעלית קרסה; אדם נפל אל מותו מגובה 41 קומות • תיעוד

במרכז תל אביב, נקבע מותו של אדם כבן 30, לאחר שצנח 41 קומות, בעקבות קריסת מעלית בה היה - כל זאת לעיני עוברים ושבים. שניים מחבריו נפצעו באורח קל בלבד (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

באתר בניה בתל אביב, נקבע לפני זמן קצר (ראשון) מותו של פועל, שצנח מגובה עצום כאשר המעלית בה היה קרסה לפתע, לעיני עוברי אורח.

בצלאל סבג, חובש איחוד הצל, עדכן: "מדובר בפועל, שלדברי הפועלים במקום נהרג כתוצאה מנפילה ממעלית חיצונית שקרסה באתר בניה. למרבה הצער נקבע מותו בזירה, עקב אופי האירוע. כמו כן, הענקנו סיוע לשני פועלים שנפצעו קל כתוצאה מקריסת המעלית".

חובש רפואת חירום במד"א, יששכר וייס, סיפר: "כשהגענו לרחוב, ראינו מעלית ניקוי חלונות שנשברה וקרסה, בגובה של עשרות קומות, וזכוכיות רבות שנפלו מגובה רב והתנפצו. הרחקנו את עוברי האורח והסקרנים שהתקרבו למקום, על מנת שלא ייפגעו במידה ויפלו זכוכיות נוספות".

"כאשר היה בטוח, נכנסנו פנימה, וראינו פועל כבן 30 שנפל מגובה ושכב על הקרקע, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. הוא היה ללא סימני חיים, ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותו". החובש אהרון בן זיו הוסיף: "הפצוע שחולץ הובא אלינו לרחוב כשהוא בהכרה מלאה. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת לוודא שהוא לא נפגע באורח קשה, ולשמחתנו הוא סבל מחבלות קלות בלבד. הכנסנו אותו לאמבולנס, ופינינו אותו במצב יציב לבית החולים",

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בכב"ה דיווחו: "בהגעת הצוותים למקום התברר, כי מעלית הבניין קרסה בקומה 41. אדם אשר שהה במעלית נפל אל מותו, שני עובדים נוספים נפצעו קל ופונו על ידי הצוותים. כעת מתבצעות סריקות במקום, ונכון לרגע זה לא נמצאו לכודים נוספים".

מהמשטרה נמסר: "במוקד 100 התקבל לפני זמן קצר דיווח בדבר תאונת עבודה באתר בניה, במסגרתה נפגעו עובדי בניין שנפלו ממעלית משא מגובה. המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות, ונציג משרד העבודה זומן למקום".

צפו בווידאו

  • תיעוד זה מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתיעוד נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר