האלימות בכפר. צפו

השוטרת שניצלה מלינץ': "משכו בשערותינו"

בעוד השוטרים מתקשים להתאושש מהמכות שספגו בדיר אל-אסד, אקדחיהם הוחרמו, במקביל לחקירת מח"ש נגדם • השוטרת שניצלה בנס, משחזרת • תיעוד קשה לצפייה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

בסביבתם של השוטרים, שהוכו אתמול (שבת) בישוב דיר אל-אסד, שורר תסכול רב מההתנהלות מולם, בעקבות חקירת מח"ש שנפתחה על הירי שביצעו, וההחלטה להחרים את אקדחיהם.

כזכור, בתיעוד שצילמו מקומיים ממהלך הפרעות בכפר הגלילי, נצפו תושבים מכים באלה את אחד השוטרים, ויתכן אף מנסים לחטוף אותו, מה שהוביל את חברו לירות באוויר. בתקרית נפצע קשה תושב המקום, וארבעה שוטרים נפצעו קל.

למרות מעצרם הלילה של 11 חשודים במעורבות בהתפרעויות, השר לביטחון פנים עמר בר לב פרסם הודעה 'מאוזנת', בה קרא "לשני הצדדים, לשמור על השקט והסדר".

לצד האלימות שתועדה, נגד השוטרים, שתי שוטרות ספגו אף הן מהלומות עזות, ורק בזכות תושייתו של אחד התושבים, חייהן ניצלו. תיאור מפי אחת מהן, בת 19, פורסם ב-ynet: "היינו בסיור שגרתי ושמענו יריות. הבנו שזה מגיע מכיוון החתונה. איך שהגענו, התחילו לתקוף אותנו מתוך החתונה".

ניידות המשטרה עולות באש

"בשלב מסוים הם בודדו את כל הכוח. כל שוטר היה לבד. אנחנו היינו שתיים ליד הרכב", תיארה השוטרת באימה, "ואז הגיע המון והתחיל לתקוף אותנו בבעיטות, משיכה בשערות והפילו אותנו על הרצפה. ראיתי את המוות".

בשלב זה הזדהה אחד התושבים כשוטר, וחילץ אותן לתוך סמטה, כפי שהשוטרת משחזרת: "הוא היה כמו מלאך. "הוא פשוט החביא אותנו. היו שם מאות אנשים. זה היה מחזה קשה, במיוחד כשראינו שהם שורפים את הניידות. כשהמצב המשיך ככה, הוא הכניס אותנו לרכב והבריח אותנו החוצה".

צפו בווידאו

  • תיעוד זה מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתיעוד נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר