שבת מרוממת

בוגרי 'דרך חיים' שבתו בצוותא חדא עם בני הישיבה

השבת התקיימה בישיבת ההסדר החרדית טכנולוגית "דרך חיים" שבת בוגרים השנתית המסורתית, במסגרתה הגיעו לישיבה בוגרים מכל המחזורים, חלקם בעלי משפחות והורים לילדים (חרדים)

הבוגרים, בני תורה ואנשי מעש, ציינו את הקשר המיוחד שלהם עם הישיבה, גם שנים אחרי שסיימו את מסלול הלימודים והשירות (צילום: באדיבות המצלם)

תלמידי שיעור ג' בישיבה אירחו את המשפחות ואת הבוגרים באהבה גדולה, והכינו בעצמם את סעודות השבת, מתוך דיבוק חברים וחוויה משותפת.

בשבת הבוגרים נכחו גם כל צוות רבני הישיבה עם משפחותיהם, ובראשם הרב כרמי גרוס - ראש הישיבה.

בוגרי הישיבה מכל השנים מעידים על חיבור פנימי עמוק לישיבה, לרבניה ולדרכה, חיבור שבא לידי ביטוי גם בביקוריהם בישיבה מדי פעם, גם בהגעתם לשבת בוגרים עם בני משפחתם, וגם בקשר יומיומי עם רבני הישיבה, בעצה ותבונה בכל אשר יעשו.

הבוגרים, בני תורה ואנשי מעש, ציינו את הקשר המיוחד שלהם עם הישיבה, גם שנים אחרי שסיימו את מסלול הלימודים והשירות, בכך שבכל אשר הם פונים הם רואים לנגד עיניהם את דברי המשנה באבות - "יפה תלמוד תורה עם דרך ארץ", והם משתדלים לשלב בחייהם את לימוד התורה וההשתייכות היסודית לבית המדרש - לצד עבודתם בחברות מצמרת ההיי-טק בישראל, והיותם בעלי משפחות שזכו להקים בית על אדני התורה והיראה.

בדברי תורה שנשא הרב יצחק ברוך רוזנבלום - ר"מ בישיבה - בשעת רעווא דרעווין בסעודה שלישית, דיבר על הסכנות האורבות לאדם היוצא מבית המדרש אל חיי המעשה, ועל החובה להתבונן בעיניים פקוחות על הסביבה אליה נקלעים ולשמור על חוש הביקורת הנרכש בישיבה.

ישיבת ההסדר החרדית טכנולוגית "דרך חיים" מציעה מסלול יחודי המשלב לימוד תורה לצד רכישת השכלה אקדמית, ושירות מקצועי ביחידות העילית הטכנולוגיות של צה"ל.

ליבה הפועם של הישיבה הוא בית המדרש בו לומדים הבחורים בעיון ישיבתי גמרא והלכה, ובמקביל התלמידים לומדים לתואר ראשון במדעי המחשב (בהתמחות סייבר) בשלוחה החרדית של מכללת אשקלון הסמוכה לישיבה. כעבור 3 שנות לימודים מתגייסים התלמידים לשירות פעיל של 24 חודשים בצה"ל, מרביתם ביחידות טכנולוגיות מובחרות בתפקידי תכנות ופיתוח, דבר המאפשר להם בקלות השתלבות בצמרת התעשיה בישראל מיד עם שחרורם מהצבא.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר