לפיד תוקף • צפו

"ההזנחה שמצאנו במשרדים - בלתי נתפסת"

"יש לנו הרבה עבודה. ההרס וההזנחה שמצאנו במשרדים הם בלתי נתפסים. אנחנו לא מתחילים לעבוד מאפס, אלא מתחת לאפס", אמר היום השר לפיד בפתח ישיבת הסיעה; צפו (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד, היום (צילום: ערוץ כנסת)

בפתח ישיבת סיעת יש עתיד היום (שני) בכנסת, דיבר יו"ר המפלגה ושר החוץ יאיר לפיד, ותקף את חברי האופוזיציה.

לדברי לפיד: "ישבתי אתמול בישיבת הממשלה ואני רוצה להגיד לכם מה ראיתי: ראיתי אנשים שבאו לעבוד. לא באו לריב, לא באו להעליב, באו לעבוד. יש לנו הרבה עבודה. ההרס וההזנחה שמצאנו במשרדים הם בלתי נתפסים. אנחנו לא מתחילים לעבוד מאפס, אלא מתחת לאפס. במקום לדאוג למדינה, הממשלה הקודמת דאגה רק לעצמה ולמקורביה".

"אני קורא מפה לציבור לגלות סבלנות. אנחנו נבנה מחדש, וטוב יותר, את מערכות המדינה, אבל זה לא יקרה ביום וגם לא בחודש. זה תהליך. התהליך הזה ינוהל בשקיפות, באורך רוח, באופן מאוזן, ובלי שיקולים פוליטיים".

"בכל מקום שבו נוכל לשתף את האופוזיציה, נזמין אותה להיות שותפה. תפקידה של האופוזיציה הוא להתנגד. אני מקבל את זה. תפקידה לנסות להפיל את הממשלה, אני מקבל גם את זה. אבל יש לנו גם מטרות משותפות: שמדינת ישראל תצליח, תשגשג, תהיה בטוחה וחזקה".

לאחר דבריו של לפיד, הוא נשאל בנוגע לחוק איחוד משפחות, ואמר שהוא מוכן לבחון גם חוק חילופי, בנודע לחסימת האופוזיציה, הסביר לפיד, כי הקואליציה מתארגנת כעת, אך הם דמוקרטים והם לא יעשו את מה שהממשלה הקודמת ניסתה לעשות - לחסום את האופוזיציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר