"יהדות יש רק אחת"

ח"כ ינון אזולאי לחברי הממשלה: "אל תהיו חרדים, תהיו יהודים"

ח"כ ינון אזולאי פנה, בנאומו במליאת הכנסת, לחברי הממשלה החדשה בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד: "אל תהיו חרדים, אל תהיו דתיים, תהיו יהודים! אל תזייפו את היהדות" • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

בנאום שנשא אמש (שני) ח"כ ינון אזולאי במליאת הכנסת זעק וביקש: "להצטרף למחאה על חילול שמו של ה' אשר נשרף על ידי האומן גרגורי אבו ב' משכן לאומנות' בעין חרוד".

לדבריו: "כשאני מסתכל על זה אני אומר עד לאן אפשר להגיע. זה מכם, זה בגללכם, בגלל ההסתה שלכם. בגלל ההסכמים שלכם. כל דבר שבקדושה התנגדתם. לא דאגה לחלשים, למסכנים, לקשישים. רק איך לפגוע ביהדות".

אזולאי הוסיף: "יושבת פה השרה לאיכות הסביבה תמר זנדברג, מעירים לה על נושא השחייה בהפרדה והיא כאילו לא שומעת, אבל היא כן ידעה לקום ולומר לרב גפני כאן זה לא בית כנסת. תמר זנדברג אולי היית בבית כנסת רפורמי אולי זה המקסימום של הקודש שאת יכולה להגיע. היא לא יודעת משהו אחר. לזה היא חונכה אין לי הרבה ציפיות ממנה".

"אבל אני מצפה מכם חברי הכנסת שתדעו מה להראות לדור הבא", פנה ח"כ אזולאי לחברי הכנסת מהקואליציה: "שתראו לילדים שלכם מה היא יהדות. שיהיו במדינה יהודית. אל תהיו חרדים, אל תהיו דתיים, תהיו יהודים! אל תזייפו את היהדות, יהדות יש רק אחת. זרמים יש בנהר, יהדות יש אחת.

"אבותינו מסרו את נפשם לא בשביל אלה שבאים לבנות פה יהדות חדשה. יש יהדות אחת בשבילה נילחם ונחרף את נפשנו בכל מחיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר