תקדים

הליכוד עושה 'שיימינג' לח"כים שלו שנעדרו

בליכוד פרסמו את שמות שלושת חברי הכנסת מהמפלגה שנעדרו אמש מהדיונים וההצבעות במליאה, והבהירו: "נמשיך לעשות זאת קבוע" • מירי רגב תירצה: "היה לי אישור" (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילומים: פלאש 90, Miriam Alster)

אחרי 12 שנה בקואליציה, במפלגת הליכוד מפשילים שרוולים ומסתערים על התפקיד האופוזיציוני בצורה חסרת תקדים. היום (שלישי) פרסם הליכוד, בדף הרשמי בטוויטר, את השיטה החדשה שלהם לגרום לחברי הכנסת של המפלגה לשמור על משמעת ברזל במליאת הכנסת ובוועדות - שיימינג ברשתות החברתיות ובקרב חברי הליכוד.

"לתשומת לב חברות וחברי הליכוד", נכתב בהודעה, "אנו נעדכן כאן באופן קבוע על נוכחותם של חברי הליכוד במליאת הכנסת ובוועדות. אנו נפיל את ממשלת השמאל רק אם נשמור על משמעת ברזל".

בליכוד פירטו את שמותיהם של שלושת חברי הכנסת של המפלגה שלא נכחו אמש במליאה, לדבריהם - ללא קבלת אישור: אופיר אקוניס, פטין מולא ומירי רגב.

עוד נכתב בהודעה: "כשמכריזים על גיוס, כפי שנעשה אמש - אין קיזוזים, אין היעדרויות ואין תירוצים. נמשיך לעדכן על נוכחות חברי הכנסת כאן, ודו״ח מסכם תקופתי ישלח ישירות לכל חברי הליכוד".

מירי רגב הזדרזה להגיב לשיימינג. "כפי שנאמר להפלת ממשלת השמאל דרושה משמעת ברזל אך לא פחות מכך, אחדות הליכוד. לכן מוטב שתבהירו כי יציאתי מהמשכן הייתה בתיאום ובאישור". דברי רגב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר