צפו בתיעוד

לראשונה בעידן בנט: מאחז יהודי פונה ונהרס

המאחז יהודי נהרס הבוקר, לראשונה מאז הקמת ממשלת בנט-עבאס החדשה. ח"כ בן גביר התעקש להיכנס לזירה ותקף: "רוה"מ בנט ששבוי בידי האחים המוסלמים" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות איתמר בן גביר)

לראשונה מאז הקמת הממשלה החדשה, בראשותו של נפתלי בנט, כוחות משטרה והמנהל האזרחי פינו והרסו הבוקר (רביעי) את המאחז היהודי 'עוז ציון' בבנימין. במקום ישנם גם שבעה עצורים.

ח"כ בן גביר הגיע למקום ודרש להיכנס לאזור ההרס, אך השוטרים בשטח ניסו למנוע ממנו להיכנס. חבר הכנסת בן גביר התעקש כי מדובר בפגיעה בחוק החסינות, ולאחר התעקשותו הוא נכנס למקום בליווי השוטרים.

"מקרה ההרס הראשון של ממשלת בנט קורה היום", אמר בן גביר. "רוה"מ בנט ששבוי בידי האחים המוסלמים, "גיבור" נגד יישוב יהודי, אבל חלש נגד יישובים ערבים שנבנו בניגוד לחוק. לפני שלושה שבועות מחבלים ערבים ניסו לשרוף את בתי המאחז וגרמו להם נזקים, היום בנט ועבאס שלחו את המנהל האזרחי להשלים את העבודה".

בארגון חוננו, המייצג עצורים בפינוי המאחז, הגיבו לפינוי: "יהודים חוששים להסתובב ברחובות ערים מרכזיות והממשלה שולחת את כוחות הביטחון להחריב ולהתעלל במתיישבים יהודים".

(צילום: עוז ציון)

עוד מסרו: "בימים בהם יהודים חוששים להסתובב ברחובות ערים מרכזיות במדינתם מוצאת הממשלה תקציבי עתק ועוז לשלוח את כוחות הביטחון להחריב ולהתעלל במתיישבים, יהודים בלבד, במרחבי ארץ ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר