הפרויקטור • צפו בתדרוך

"לא יכול לומר שאנחנו שולטים בהתפרצות"

ברקע התפרצות הקורונה המחודשת, ראשי מערכת הבחירות, ערכו תדרוך לתקשורת וחשפו כי מחצית מהנדבים החדשים הם מחוסנים • אש: שולטים בהתפרצות? לא בטוח • צפו (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
התדרוך, הערב (צילום: משרד הבריאות ולע"מ)

בעקבות התפרצות הקורונה המחודשת - בשל הוריאנט ההודי, משרד הבריאות כינס הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לכלי התקשורת, התדרוך הועבר בשידור חי ב'כיכר השבת'.

במסיבת העיתונאים משתתפים: מנכ"ל משרד הבריאות פרופ׳ חזי לוי, פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש וראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס.

מי שפתח את ההצהרה, היה המנכ"ל לוי, שאמר כי "נכון לשעה זו יש 534 חולים פעילים במדינת ישראל. אנחנו רואים מגמת עלייה. ב-8 ביוני היינו על 14 מאומתים בממוצע ביום, והיום אנחנו עומדים על 48. האירועים בבנימינה ומודיעין, התחילו מאזרחים שחזרו מחו"ל והדביקו ילדים. התחלואה התפשטה בבתי הספר ולא רק. אנחנו יכולים לומר שההתפרצויות אינן מוגבלות אך ורק לריכוזים האלה, אלא גם למקומות אחרים ולא רק בקשר לחו"ל וזה מה שמדאיג אותנו".

לגבי עטיית מסכות, אמר המנכ"ל: "לעת עתה לא חוזרים לעטיית מסכות בחללים פתוחים, אך בחללים סגורים הרחבנו את הצו המורה על עטיית מסכות. עטיית מסכות בחללים סגורים תחול בכל המוסדות הרפואיים בעת מגע בין מטפלים ומטופלים ואף באזורי ההמתנה לרופא".

ממונה הקורונה פרופ' אש, הסביר כי כל יום הם מגלים עוד ועוד מאומתים חדשים, "כאשר נראה שהמספר מתחיל לרדת בצורה משמעותית - אנחנו נוכל להגיד שהמצב בשליטה, יחד עם זאת אני לא אוכל לקבוע אם זו התפרצות נרחבת בכל ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר