בני גנץ • צפו

אחרי העימות עם סער: "שמח שהממשלה קמה"

לאחר העימות הפומבי שהיה לגנץ עם שר המשפטים, גדעון סער, הוא משדר עסקים כרגיל ומבהיר: "אני שמח על השינוי הזה, מדובר בממשלה מצוינת ומתפקדת טוב" • צפו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בני גנץ, הערב (צילום: הפייסבוק של גנץ)

הקמת ועדת חקירה על הצוללות: היום (רביעי) התפתח דו-קרב של הודעות סותרות בין שר המשפטים גדעון לשר הביטחון בני גנץ, כאשר סער זעם שגנץ עדכן על הקמת ועדת חקירה, לפני שנערך דיון על כך בממשלה.

מוקדם יותר היום, שחרר בני גנץ מספר הודעות לתקשורת בהן הוא כתב, כי הוא העביר למשרדי האוצר והמשפטים, טיוטת הצעה בנוגע להקמת ועדה לחקר הצוללות, סער השיב להודעה ותקף את גנץ, "בלשכת שר המשפטים לא התקבלה, לא אתמול ולא היום, טיוטת הצעה להקמת ועדה חקירה ממלכתית לעניין הצוללות."

בתגובה אמרו בלשכת שר הביטחון: "הצעת ההחלטה בנוגע לוועדת החקירה לצוללות הועברה אתמול (ג') בשעה 16:46, באמצעות הייעוץ המשפטי למערכת הביטחון, לגורמי המקצוע הרלוונטיים במשרד המשפטים, לאחר שיחת תיאום בנושא. שיחות בנוגע להצעה התקיימו גם בין לשכות השרים."

מיד לאחר מכן יצאה עוד הודעה מטעמו של לשכתו של סער, בו תקפו את ההחלטה של גנץ: "ההתנהלות לפיה ממהרים להוציא לתקשורת הודעות על הצעות מחליטים, לפני קיום דיון, תיאום ועבודת מטה אינה מקצועית ואינה מקובלת."

כך או כך, גנץ מנסה לשדר עסקים כרגיל, כביכול אין משבר בין השרים ולדבריו: "הממשלה מתפקדת, השרים לומדים לעבוד זה עם זה. אני מברך ומברך על הקמת הממשלה".

על אף האופטימיות שמשדר בני גנץ, כנראה שלא הכל מעולה אצלו, על פי הדיווח הערב ב'חדשות 12', גנץ מאוכזב ומתוסכל מכך שלפיד לא זוכה לביקורת, על כך שלקח את התפקיד שהומצא על ידו, בעת הקמת ממשלת החילופין עם בנימין נתניהו והמינוי עובר בשקט.

צפו בבני גנץ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר