סוגרים שבוע • צפו

ממשלת בנט-לפיד, ועדת חקירה למירון והתפרצות הקורונה

ח"כ אייכלר: "הממשלה רוצה לעשות לנו שמד"; ח"כ סמוטריץ' נגד בנט וכהנא: "משחקים באש"; ח"כ בוסו מזהיר: 'ימינה' רוצה למחוק את הרבנות; ח"כ שיקלי מסביר למה עזב את בנט וגל הקורונה (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מולי הרשקוביץ ולייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המוגשת ביום חמישי מדי שבוע, על ידי פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן.

האורחים במשדר

ח"כ ישראל אייכלר במתקפה חריפה: הממשלה החדשה רוצה להרעיב את הילדים החרדים בכדי להובילם לשמד. וגם: הביקורת הקשה על התנהלות בנימין נתניהו והאם הוא בעד מינוי ח"כ יעקב ליצמן לתפקיד יו"ר הסיעה.

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', במתקפה עזה על ראש הממשלה, נפתלי בנט, שלדבריו אין לו קווים אדומים גם במחיר איבוד הזהות היהודית של המדינה. וגם: ההתנצלות בפני משה גפני והשיחות עם אריה דרעי.

ח"כ עמיחי שיקלי, חבר סיעתו של רה"מ נפתלי בנט שסירב לתמוך בממשלה החדשה, מסביר מדוע התנגד, כיצד יצביע בנושאי דת ומדינה והאם נפתלי בנט הוא או ראש הממשלה או יאיר לפיד?

ח"כ אוריאל בוסו תוקף: בנט לא ראש הממשלה, לפיד וליברמן הם ראשי הממשלה בפועל. מתן כהנא ליברלי בנושאי דת ומבקש למחוק את הרבנות הראשית.

התפרצות הקורונה: פרופסור יונתן הלוי, נשיא בית החולים 'שערי צדק', מרגיע: אנחנו לא לקראת גל תחלואה קשה מהסוגים שחווינו, ועד כמה החיסון מגן מפני הזן ההודי.

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב'כיכר השבת'. מפיק: איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר