ביקור פרידה

ריבלין ייצא לביקור בארה"ב וייפגש עם ביידן

הנשיא היוצא רובי ריבלין ימריא הערב (מוצ"ש) לביקור רשמי בארה"ב, שם ייפגש גם עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. ככל הנראה זהו יהיה ביקורו הרשמי האחרון של הנשיא ריבלין (אקטואליה)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ריבלין וביידן, לפני 5 שנים (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

ראובן רובי ריבלין, נשיא המדינה היוצא, ייצא הלילה (מוצ"ש) לביקור פרידה רשמי בארה"ב במסגרתו יפגוש גם את נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.

הפגישה בין השניים תתקיים ככל הנראה ביום שני הקרוב בשעה 23:00 בלילה שעון ישראל (16:00 שעון מקומי). בטרם המראתו אמר הנשיא ריבלין: "אני יוצא כעת, בפעם האחרונה בכהונתי כנשיא בשליחותה של מדינת ישראל, לביקור פרידה אצל בת בריתה וחברתה הקרובה ביותר של ישראל בעולם - ארצות הברית. בביקורי אפגש עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, ידיד אמת של מדינת ישראל שנים ארוכות, ואודה לו על הדאגה הכנה לביטחון ישראל ואזרחיה".

"אערוך גם סדרה של פגישות באו״ם שם נדון בסוגיות האזוריות העומדות לפתחה של מדינת ישראל ואפגוש את הקהילה היהודית בארה״ב היקרה לליבנו מאוד".

בנוסף, יקיים ריבלין מפגשים עם ראשי קהילות יהודיות ומנהיגי ארגונים יהודיים בארה"ב יחד עם שגריר ישראל באו"ם ובוושינגטון, גלעד ארדן.

ריבלין יקיים מחר מפגש עם ראשי הקהילות היהודיות בארצות הברית. במפגש ישתתף שגריר ישראל לארה"ב ולאו"ם גלעד ארדן ומנהיגים שונים מהארגונים היהודיים בארצות הברית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר