זוג חרדי בין ההריסות

בין 158 הנעדרים: בני ומלכי וייס - מלייקווד

התפילות לשלומם של ישראל צבי יוסף בן טויבא ומלכה בת שרה רחל ממשיכות, בזמן שצוותי חילוץ מנסים לאתר את בני הזוג שהגיעו לבקר את ה'שווער', בבניין שקרס במיאמי (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
בני ומלכי וייס (צילום מסך: מתוך טוויטר )

זוג חרדי בין ההריסות: התפילות לשלומם של ישראל צבי יוסף בן טויבא ומלכה בת שרה רחל ממשיכות, בזמן שצוותי חילוץ מנסים לאתר את בני הזוג מלייקווד, בבניין שקרס במיאמי.

ישראל צבי יוסף (המכונה בני) ורעייתו מלכי וייס, תושבי שכונת קובנטרי סקוור בלייקווד, ניו ג'רזי, הגיעו במסגרת חופשת הקיץ לבקר את אביה של מלכי - הארי רוזנברג, שמצוי גם הוא ברשימת הנעדרים באסון הקריסה.

זירת הקריסה - מהאוויר (צילום: שאטרסטוק)

רוזנברג, שמתגורר בקומפלקס הדיור הגדול לצד עשרות יהודים נוספים, נלכד לכאורה יחד עם בתו וחתנו כאשר דירתו קרסה במסגרת האסון.

המחוקק כריס סמית, המכהן מטעם ניו ג'רזי בבית הנבחרים האמריקני, התייחס לתושביו הנעדרים וציין כי הוא מתפלל לשלומם.

לדבריו, "אנו מתפללים שבני ומלכי וייס מלייקווד, אביו של מלכי - הארי רוזנברג, וכל אלה שנותרו חסרים - יימצאו ויחולצו לאחר אסון הקריסה של בניין הדירות שלהם בפלורידה, ומקווים שהמומחיות, העקשנות והאומץ של עובדי החילוץ יביאו למציאת מי שנחשבים כעת כלכודים בהריסות".

רגעי הקריסה, כפי שתועדו מתוך אחת הדירות (צילום: מצלמות אבטחה)

"כבר היו אנשים ששרדו מספר ימים מתחת להריסות", הדגיש סמית, והוסיף: "שוחחתי עם אלי לויטן, מכר של הנעדרים שנמצא כעת בזירה, והוא סיפר לי שיש עוד פעולות שצריך לעשות במשימת החילוץ. פניתי לגורמים בכירים, כמו ​​המושל דסאנטיס והסנאטור מרקו רוביו, כדי לדרוש שהצעת הסיוע של צוותי החילוץ הישראליים תישקל ברצינות".

כזכור, הסריקות היסודיות שמתנהלות במתחם הקריסה על ידי צוותי הצלה וחילוץ רבים, עוכבו באשמת קשיים רבים - ביניהם שריפה שפרצה בין ההריסות, וגשמים שהציפו את המקום.

לדברי מחלצים במקום, קולות האש והמים גם מקשים על זיהוי קולות בזירה - דבר קריטי ביותר, שכן מספר פעמים נשמעו קולות שלכאורה משתייכים ללכודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר